گوشی هواوی پی ۴۰

گوشی هواوی پی ۴۰ لایت می‌تواند نسخه تغییر نام یافته نوا ۶ SE باشد

طبق شایعات جدید، در خانواده Huawei P40 هم مدل لایت حضور خواهد داشت. ظاهرا گوشی هواوی پی ۴۰ لایت دارای مشخصات و چهره‌ی آشنایی نیز خواهد بود.

انتظار می‌رود تا چند هفته دیگر، شاهد رونمایی هواوی از گوشی‌های سری P40 باشیم. مدل‌های پرو و استاندارد این خانواده در کانون توجه قرار دارند؛ ولی از مدل لایت هم نباید غافل شویم. البته گفته می‌شود کمپانی چینی، گوشی تازه معرفی شده‌ی نوا 6 اس ای را با تغییر نام، به عنوان هواوی پی ۴۰ لایت روانه بازار خواهد کرد. این تصمیم، خیلی هم غافلگیرکننده نیست؛ چرا که به دفعات دیده بودیم هواوی یک محصول را تحت اسامی مختلف در سطح جهان عرضه کند.

هواوی نوا 6 اس ای

هواوی نوا 6 اس ای

مشخصات گوشی هواوی پی ۴۰ لایت

صحت این ادعا، به معنای وجود یک نمایشگر 6.4 اینچی LCD در گوشی و رزولوشن 2310 در 1080 پیکسل آن است. تراشه کایرین 810، رم 8 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگ، سخت افزارهای داخلی دستگاه را تشکیل خواهند داد.

دوربین عقب هواوی پی 40 لایت نیز چهارگانه و متشکل از یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض، لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی خواهد بود. درون حفره‌ی نمایشگر هم یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 را خواهیم داشت. تامین انرژی این مجموعه را یک باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 40 وات برعهده خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*