بازی Ghost of Tsushima

تریلر جدیدی از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد؛ انتشار در تابستان 2020

همانطور که از قبل وعده داده شده بود، در جریان مراسم The Game Awards تریلر جدیدی از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد و به لطف آن، حالا تاریخ انتشار حدودی و عکس روی جلد بازی را هم می‌‌دانیم.

استودیو ساکر پانچ با بازی گوست آو سوشیما ما را به بخشی از تاریخ سرزمین آفتاب سوزان می‌برد که در آنجا هنوز نظام فئودال (ارباب‌رعیتی) وجود داشت و یک نبرد دائمی میان سامورایی‌ها و مردم فرودست با ارباب‌زاده‌ها جاری بود. در تریلر جدید Ghost of Tsushima شاهد تنوع فوق‌العاده محیط‌های بازی هستیم و در این اثر طبیعت را به رنگ هر چهار فصل سال می‌بینیم و به شخصه پاییزی به این عظمت و زیبایی (با آن ریزش برگ‌ها، تابش روح‌انگیز خورشید و وزش باد) در هیچ بازی ویدیویی دیگری ندیده‌ام.

تریلر جدید بازی Ghost of Tsushima

دانلود با کیفیت 720p

Ghost of Tsushima یک اثر شمشیرزنی اکشن است که به نظر رگه‌هایی از نقش‌آفرینی به خوبی در آن جای داده شده است و شما می‌توانید در پاره‌ای از مواقع بدون اینکه با دشمنانتان درگیر شوید، به آرامی و با مخفی کاری از کنارشان بگذرید و هدف نهایی خود دست پیدا کنید.

استودیو آمریکایی ساکر پانچ که آن‌ها را به خاطر مجموعه بازی‌های Sly Cooper و Infamous می‌شناسیم، با گوست آو سوشیما دست به کار بزرگی زده است؛ زیرا ما با یک بازی کاملا شرقی مواجه هستیم که که چه در ظاهر و چه در باطن به ژاپن و تاریخ این کشور مربوط می‌شود، اما بازیکنانی از سراسر جهان به واسطه جلوه‌های بصری چشم‌‌نواز و گیم‌پلی دوست‌داشتی Ghost of Tsushima در نمایش‌هایش، شیفته این بازی شده‌اند.

در پایان شایان به ذکر است Ghost of Tsushima در تابستان سال آینده به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود و شما در پایین می‌توانید تصویر روی جلد این اثر را مشاهده کنید.

بازی Ghost of Tsushima

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اصلا بهش نمیاد یک بازی اون ورد باشه با این گرافیکش