گوشی شیائومی می 8 لایت

نسخه بتای MIUI 11 برای گوشی شیائومی می 8 لایت منتشر شد

شیائومی می 8 لایت (Xiaomi Mi 8 Lite) گوشی چندان جدیدی نیست؛ اما در یک غافلگیری، آپدیت بتای MIUI 11 را دریافت کرده که مبتنی بر اندروید 10 است.

این گوشی هوشمند در اواخر تابستان 2018 با MIUI 10 (اندروید 8.1 اوریو) عرضه شد. انتشار آپدیت MIUI 10.2 در زمستان، امکانات اندروید پای را وارد شیائومی می 8 لایت کرد و حالا نوبت به تازه‌ترین نسخه اندروید رسیده است. البته این آپدیت بتا، برای رام چینی ارائه شده و باید دید نسخه پایدار MIUI 11 (مبتنی بر اندروید 10) چه زمانی در دسترس کاربران جهانی قرار خواهد گرفت.

آپدیت MIUI 11

شیائومی با جدیت در حال به‌روزرسانی سیستم عامل گوشی‌های خود به اندروید 10 است و تاکنون مدل‌های زیادی این آپدیت را دریافت کرده‌اند. از پرچمدارانی چون می میکس 3، می 8 و می 9 بگیرید تا موبایل‌های میان‌رده مانند می 9 اس ای، ردمی نوت 8 پرو، نوت 7، نوت 6 پرو و نوت 5.

حتی کمپانی چینی از گوشی‌های اقتصادی خود هم غافل نشده و آپدیت MIUI 11 را برای ردمی 4، ردمی 5، ردمی 6/6A و چند دستگاه دیگر منتشر کرده است. از مهم‌ترین قابلیت‌های MIUI 11 می‌توانیم به حالت تیره یا دارک مود سراسری اشاره کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اندروید 10 ردمی 7 کِی میاد؟

  2. ببخشید ولی برای رام چین این اپدیت دو سه ماه پیش اومده و بتا هم نیست 😐 من می 8 لایت دارم و خیلی وقته می یوآی 11 دارم :/