آیکون ویندوز

مایکروسافت بیش از 100 آیکون ویندوز را بازطراحی کرد

کمپانی مایکروسافت (Microsoft) با استفاده از رنگ‌ها، سایه‌ها، اَشکال و زبان طراحی جدید، بیش از 100 آیکون ویندوز را نونوار کرده است.

روند بازطراحی آیکون های ویندوز از اواخر سال 2018 با مجموعه نرم افزاری آفیس آغاز شد. در سال جاری نیز، کمپانی ردموندی این کار را ادامه داد و به آیکون 100 اپلیکیشن دیگر از جمله مایکروسافت اج (Edge)، چهره تازه‌ای بخشید. جان فریدمن، رئیس تیم طراحی مایکروسافت آفیس دراین‌باره می‌گوید:

«ما در سال گذشته، آیکون‌های جدید آفیس را بیرون دادیم تا به کاربران نشان دهیم همسو با این جهانِ در حال تغییر، محصولات خود را متحول ساخته‌ایم. جهانی که به‌رغم پر بودن از گوشی‌های موبایل، هنوز ارتباطات اجتماعی و همکاری در آن رمز موفقیت است. دنیایی که به لطف جریان عظیم اطلاعات، پتانسیل بالایی برای رشد و خلاقیت دارد. ما در مایکروسافت سعی داشتیم این نوع تعاملات و تجربه‌ها را تسهیل کنیم».

البته او اضافه کرد آیکون های جدید ویندوز به گونه‌ای بازطراحی شده‌اند تا بازتابی از دنیایی باشند که می‌تواند ترسناک و دلهره‌آور نیز بشود.

آیکون ویندوز

ناگفته نماند مایکروسافت به تازگی آپدیت جدید ویندوز 10 را هم عرضه کرده است. همزمان، یک کمپین فیشینگ به راه افتاده که از طریق یک ایمیل، کاربران ویندوز ۱۰ را به نصب یک آپدیت مهم ترغیب می‌کند. به گفته‌ی محققان Trustwave که جزئیات این حملات را منتشر کرده‌اند؛ مهاجمان با فریب دادن کاربران و به دست گرفتن کنترل کامپیوتر آن‌ها، اخاذی می‌کنند.

این ایمیل جعلی، به زبان انگلیسی و دارای عناوینی مانند Install Latest Microsoft Windows Update now یا Critical Microsoft Windows Update است. در پیوست آن برنامه‌ای وجود دارد که به جای آپدیت ویندوز، به دانلود باج افزار Cyborg منجر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*