پست پهپادی

پست پهپادی فاقد مجوز سازمان هواپیمایی کشور است!

رئیس سازمان هواپیمایی کشور با تاکید بر اینکه پست پهپادی فاقد مجوز سازمان هواپیمایی کشور است، گفت تا به امروز شرکت پست برای راه‌اندازی سیستم پهپادی از این سازمان درخواست مجوز نکرده است.

علی عابدزاده، رئیس سازمان هواپیمایی کشور عنوان کرد مدتی قبل سازمان هواپیمایی کشور مسئولیت نظارت بر فعالیت‌های پهپادی را بر عهده گرفته است. وی افزود این سازمان وظیفه دارد تا بر روی پهپادها یا همان پرنده‌های هدایت‌پذیر از راه دور نظارت و آنها را ساماندهی کند که در همین رابطه نیز در سازمان هواپیمایی کشور سامانه‌ای را راه‌اندازی کرده‌ایم که متقاضیان برای درخواست مجوز فعالیت باید به این سامانه مراجعه کنند. علی عابدزاده تاکید کرد هر فرد حقیقی یا حقوقی این امکان را دارد تا برای فعالیت پهپادی درخواست خود را به ثبت برساند.

پست پهپادی مجوزی ندارد

رئیس سازمان هواپیمایی کشور در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا شرکت پست برای دریافت مجوز ارسال محموله‌های پستی با پهپاد خود در سامانه این سازمان درخواستی را به ثبت رسانده است یا خیر، بیان کرد از آنجایی که سامانه صدور مجوز فعالیت پهپادی اخیرا راه‌اندازی شده است، شرکت پست برای دریافت مجوز پست پهپادی درخواستی را ارائه نداده است. گفتنی است محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخیرا از پست پلاس (ارسال محموله‌های پستی با پهپاد) رونمایی کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خودشونم نمدونن دارن چیمار میکنن
    اصلا نمیدونن سلسله مراتب ماری چیههههه متاسفم

  2. فقط میشه گفت خخخخخخخ

  3. اقا اینا مردم رو مسخره کردن به جای اینکه توضیح بدن تو ماه قبل چی شده این همه جوون واسه چی مردن اومدن پهپاد پستی که نه کاربردی هست نه عملی رو ارائه دادن خدا میدونه پشت این برنامه چه اهدافی دارن
    .
    واقعا کشور چجوری داره اداره میشه هر روز چنتا جنازه تو سد ها و دانشگاه و پارک پیدا میکنند الودگی هوا تهران رسیده به داخل خونه ها قیمت ها فوق نجومی زیاد شده تو جنوب زندگی مردم رفته تو اب چی کار دارید میکنید شماها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. ملکت گل و بلبل برای همه چیز مجوز می خواد

    4 روز دیگه نفس کیشدن رو هم برای قانون مجوز صادر می کنند!

    باید گریست

    با سپاس