شرکت منظومه نگاران

نشست خبری شرکت منظومه نگاران برگزار شد

نشست خبری شرکت منظومه نگاران برگزار شد. در این نشست، مدیرعامل شرکت منظومه نگاران از فعالیت شرکت در حوزه هاستینگ وبسایت‌های داخلی سخن گفت.

اعتدال مهر، مدیرعامل شرکت منظومه نگاران در نشست خبری گفت ما در ابتدای کارمان به این نتیجه رسیدیم به خاطر نیازهای روزافزون مشتریانمان و پیشرفت‌های سریع در این حوزه، خودمان یک وب سروری را بنویسیم و طراحی کنیم که نیاز مشتریانمان را پاسخ دهد.

جزئیات نشست خبری شرکت منظومه نگاران

شرکت منظومه نگاران

وی یاد آور شد وب سرور را از سال 79 تا 86 به صورت ویندوز بیس کار کردیم ولی سختی‌های زیادی در کار بود به طوری که نوشتن این برنامه در خارج شکست خورد. سعی کردیم با ارتقا و بهتر کردن محصول و نوشتن دوباره آن در سال 91 نسخه اول به وجود آوریم و مشتریان خود را به این نسخه کم کم منتقل کنیم. طبق آخرین آمار منتشر شده، هزار عدد وبسایت (هاستینگ) امروز از نسخه بیسیک این وب سرور استفاده می‌کنند.

اعتدال مهر با بیان اینکه ما ریسک بزرگی انجام دادیم که این وب سرور را از اول نوشتیم، افزود این کار ریسک بالایی داشت چون ممکن بود کل اطلاعات شرکت پاک شود اما چون می‌خواستیم در جایگاه مسئول به مشتریانمان خدمات ارائه دهیم این کار را انجام دادیم و به موفقیت‌هایی رسیدیم.

وی تاکید کرد این اقدام به این خاطر بود که صرفه اقتصادی برای مشتریان خود به عنوان مزیت نسبت رقبا ایجاد کنیم و جهت بهبود و امنیت، هرگونه آپدیتی که انجام شود، مشتریان ما به رایگان و سرعت زیاد به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت منظومه نگاران در ادامه با تصریح اینکه ما همیشه یک قرارداد حقوقی با مشتریان‌مان به امضا می‌رسانیم، عنوان کرد:

هر شرکتی که بیاید یک هاستینگ و یا لایسنس به آن ارائه می‌دهیم که بر اساس آن می‌تواند هزار وبسایت را بالا بیاورد پشتیبانی و خدمات با کیفیت دریافت کند و هیچ انحصاری وجود ندارد و قصد داریم با آموزش‌ها و محیا کردن شرایط آموزش در آکادمی basiscore با سطوح مختلف سواد برنامه‌نویسی فراهم کنیم.

اعتدال مهر همچنین گفت در ادامه این راه شرکت منظومه نگاران وب از ما جدا شده و ما هاست را در این شرکت به مشتری ارائه می‌دهیم. و BasisCore استقلال خود را حفظ کرده است. وی افزود متاسفانه با انتشار اخبار نادرست درباره این محصول شبهه و هجمه زیادی انحصارگرایی و سوءاستفاده از عنوان زبان ملی به ما وارد شد در صورتی که این موضوع از سمت ما مطرح نشده و خبر کاملا اشتباه منتشر شده بود. وی ابراز امیدواری کرد که این شرکت بتواند برای سال 1400 به هفت هزار هاست برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. رعایت کردن فاصله اجتماعی توی این عکس موج می‌زند 😂😂😂