مشخصات گلکسی اس 10 لایت

مشخصات گلکسی اس 10 لایت و قیمت این گوشی سامسونگ فاش شد!

از مهم‌ترین مشخصات گلکسی اس 10 لایت سامسونگ (Galaxy S10 Lite) باید به تراشه اسنپدراگون 855، سیستم عامل اندروید 10 و فناوری شارژ 45 وات اشاره کنیم. قیمت آن هم دست‌کمی از پرچمداران ندارد.

این اواخر، گلکسی نوت 10 لایت بسیار مورد توجه بوده است؛ اما سامسونگ گوشی قدرتمندتری را هم با پسوند لایت در دست ساخت دارد. پیش‌تر وب‌سایت WinFuture رندرهای گلکسی اس 10 لایت را منتشر کرده بود و حالا همین منبع، مشخصات و قیمت آن را فاش کرده است.

مشخصات گلکسی اس 10 لایت سامسونگ

مانند برخی دیگر از گوشی‌های عرضه شده سامسونگ در سال جاری، گلکسی S10 لایت هم یک نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با وضوح 2400 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 19.5 به 9 خواهد داشت. رندرها وجود یک حفره مرکزی را هم در پنل Infinity-O دستگاه، نشان می‌دهند.

گلکسی اس 10 لایت سامسونگ

برخلاف نسخه جهانی گلکسی اس 10 که از تراشه اگزینوس سامسونگ استفاده می‌کند، ظاهرا مدل لایت به اسنپدراگون 855 کوالکام مجهز خواهد شد. این چیپست می‌تواند با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی همراهی شود؛ یعنی همان ترکیب حافظه که در گلکسی اس 10 پلاس وجود داشت. امکان استفاده از کارت microSD تا سقف یک ترابایت نیز دور از ذهن نیست.

تامین انرژی دستگاه، برعهده یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین گلکسی اس 10 لایت با پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات، برتری محسوسی نسبت به سایر اعضای خانواده خواهد داشت. در عوض، به نظر می‌رسد پشتیبانی از شارژ وایرلس و شارژ معکوس، جزو مشخصات آن نباشد.

برای افزایش عمر باتری، کاربران می‌توانند از مزایای اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 نیز بهره‌مند شود. تراشه قدرتمند گوشی هم که بازدهی انرژی بالایی دارد.

مشخصات گلکسی اس 10 لایت

ظاهرا گلکسی اس 10 لایت و سایر مدل‌های S10 در مشخصات اپتیک، تفاوت‌های زیادی با هم خواهند داشت. دوربین اصلی آن در پنل پشتی، 48 مگاپیکسلی f/2.0 با لرزش‌گیر اپتیکال توصیف شده است. انتظار می‌رود این سنسور به لطف تکنولوژی pixel binning تصاویری 12 مگاپیکسلی با کنتراست بالاتر، تفکیک رنگ بهتر و جزئیات بیشتر خلق کند.

گلکسی S10 لایت برخلاف S10e دوربین سه‌گانه خواهد داشت

دوربین دوم، دارای سنسور 12 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض f/2.2 خواهد بود؛ در حالی که در مدل‌های پریمیوم S10، دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی وجود دارد. برای تکمیل این مجموعه سه‌گانه، کمپانی کره‌ای از یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو استفاده می‌کند.

این در حالیست که گوشی‌های اس 10 و اس 10 پلاس به جای ماکرو، دوربین تله‌فوتو دارند و مدل اس 10 ای هم که فاقد دوربین سوم است.

تاریخ عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت 

بنابر گزارش‌ها، گلکسی اس ۱۰ لایت همراه با نوت ۱۰ لایت در نیمه‌های ژانویه معرفی خواهد داشت. بازار هدف این گوشی در مرحله نخست، هند و سایر کشورهای آسیایی است و احتمالا با نام گلکسی ای 91 در آن‌ها عرضه می‌شود؛ ولی با کمی تاخیر، وارد بازارهای اروپا (و شاید آمریکا) هم خواهد شد.

درباره قیمت گلکسی اس 10 لایت در اروپا، صحبت از مبلغی بین 669 تا 679 دلار است. رنگ‌‌بندی دستگاه هم باید شامل مشکی، سفید و آبی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*