قلم S Pen

بررسی قابلیت‌ها و ویژگی‌های قلم S Pen سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

قلم S Pen در گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس، قابلیت‌های بسیار کاربردی و جذابی دارد. در این مطلب می‌توانید امکانات و ویژگی‌های اس پن را در یک ویدیوی مشاهده کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس (Samsung Galaxy Note 10 Plus)، قلم اس پن (S Pen) آن است که باعث متفاوت شدن این گوشی از سایر گوشی های بازار می شود. قلم S Pen گلکسی نوت 10 پلاس نسبت به قبل پیشرفت کرده و می‌تواند ژست‌های حرکتی کنترلی یا Air Actions را ارائه کند و به عنوان یک کنترل از راه دور مورد استفاده قرار بگیرد.

در واقع اس پن در گلکسی نوت 10 پلاس فقط برای نوشتن استفاده نمی‌شود و با آن می‌توانید ژست‌های حرکتی را انجام داده و عملکردهای خاصی را فراخوانی کنید؛ به عنوان مثال بین دوربین عقب و جلو جابه‌جا شوید، صدا را کم و زیاد کنید و عکس بگیرید. شما همچنین می‌توانید دست نوشته خود با این قلم را به متن‌های چاپی تبدیل کنید، نوشته‌های خود را کوچک و بزرگ کنید و رنگ آن را تغییر بدهید. قابلیت جذاب جدیدی هم در این نسل از اس پن وجود دارد که AR Doodle نام گرفته و با آن می‌توانید نقاشی، افکت‌ها و انیمیشن‌های مختلف را با قلم خود به عکس‌ها و ویدیوهایتان اضافه کنید. طراحی اس پن گلکسی نوت 10 پلاس نیز بسیار زیباست و باتری آن هم عمر بیشتری می‌کند و با قرار دادن این قلم در داخل گوشی می‌توانید آن را مجددا شارژ کنید.

در مجموع، گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس، قلم S Pen را به سطح کاملا جدیدی ارتقا داده است. در ادامه می‌توانید مجموعه‌ای از قابلیت‌ها، ترفندها و ویژگی‌های اس پن جدید را در ویدیوی این قسمت گجت تی وی تماشا کنید.

ویدیوی ویژگی‌های قلم S Pen گلکسی نوت 10 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. با نوت۹ چندان فرقی نداشت

  2. ویدیویی با کیفیت و عالی بود

  3. قابلیتهای زیاد جذابی به نظر نمیان

  4. هر دانشجو یک S Pen