گلکسی M31

گوشی گلکسی M31 سامسونگ در سایت‌های بنچمارک‌گیری رویت شد

گوشی گلکسی M31 سامسونگ در سایت امتیازگیری Geekbench رویت شد. حضور گلکسی ام 31 در بنچمارک‌ها می‌تواند به معنای نزدیکی به معرفی آن باشد.

سامسونگ در فوریه و مارس گذشته به ترتیب از گوشی‌های گلکسی M30 و M30s خود پرده برداری کرد و حالا به نظر می‌رسد، با توجه به حضور گوشی گلکسی M31 در سایت‌های بنچمارک‌گیری، نسل جدید آن‌ها در شرف معرفی است.

این گوشی که با شماره مدل SM-M315F در سایت گیک‌بنچ حضور یافته، موفق به کسب امتیاز 348 در حالت تک هسته‌ای و 1214 در حالت چند هسته‌ای شده است. بر اساس اطلاعات این سایت، گوشی گلکسی ام 31 به اندروید 10 و یک رم 6 گیگابایتی نیز مجهز است.

گلکسی M31

فهرست امتیازهای این گوشی در گیک‌بنچ، همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ تراشه‌ی اگزینوس 9611 را برای قدرت‌بخشی آن برگزیده است. این درحالیست که شایعات پیشین به حضور تراشه‌‌ی اسنپدراگون 665 کوالکام در زیر قاب آن اشاره داشتند.

به جز این موارد، گیک‌بنچ اطلاعات دیگری از گوشی اقتصادی آینده‌ی سامسونگ را در اختیار ما نگذاشته است،‌ اما شایعات پیشین به حضور دوربین سه گانه شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق روی قاب پشتی این دیوایس اشاره دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خعلی گوشی ضعیفیه با همین قیمت هواوی بگیرید گوشی خیلی بهتری گیرتون میاد