تم بازی Ghost of Tsushima

تم بازی Ghost of Tsushima را به صورت رایگان از شبکه پلی استیشن دریافت کنید

دارندگان پلی استیشن 4 می‌توانند تا 11 بهمن به صورت رایگان تم بازی Ghost of Tsushima را دریافت کنند.

شما با مراجه به فروشگاه پلی استیشن در کنسول خود می‌توانید این تم پویا و بسیار زیبا را دانلود نمایید. ساکر پانچ با این تم تمامی آیکون‌های کنسولتان را شبیه به بازی خود می‌کند و رنگ و لعابی شرقی و سامورایی به محیط کنسول بازیکنان می‌دهد.

تصاویری از تم بازی Ghost of Tsushima – گوست آو سوشیما

Ghost of Tsushima یک اثر شمشیرزنی اکشن است که به نظر رگه‌هایی از نقش‌آفرینی به خوبی در آن جای داده شده است و شما می‌توانید در پاره‌ای از مواقع بدون اینکه با دشمنانتان درگیر شوید، به آرامی و با مخفی کاری از کنارشان بگذرید و هدف نهایی خود دست پیدا کنید.

استودیو آمریکایی ساکر پانچ که آن‌ها را به خاطر مجموعه بازی‌های Sly Cooper و Infamous می‌شناسیم، با گوست آو سوشیما دست به کار بزرگی زده است؛ زیرا ما با یک بازی کاملا شرقی مواجه هستیم که که چه در ظاهر و چه در باطن به ژاپن و تاریخ این کشور مربوط می‌شود، اما بازیکنانی از سراسر جهان به واسطه جلوه‌های بصری چشم‌‌نواز و گیم‌پلی دوست‌داشتی Ghost of Tsushima در نمایش‌هایش، شیفته این بازی شده‌اند.

در پایان شایان به ذکر است Ghost of Tsushima در تابستان سال آینده به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود و احتمالا در سال 2021 هم به پلی استیشن 5 راه پیدا کند.