بهترین بازی های موبایل 2020 که منتظرشان هستیم

سال جدید میلادی آغاز شده و بازی‌های موبایل جذابی در انتظار مخاطبان تلفن‌های هوشمند است. فهرست بهترین بازی های موبایل 2020 که تا این لحظه معرفی شده‌اند را در ادامه مطالعه کنید.

تا اینجا تعدادی از بهترین بازی های موبایل 2020 معرفی شده‌اند که بدون شک مورد استقبال مخاطبان تلفن‌های هوشمند قرار خواهند گرفت. شما در ادامه می‌توانید با 10 بازی برتر تایید شده برای سال 2020 آشنا شوید.

ما فهرست بازی‌های سال 2020 برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و البته رایانه‌های شخصی را منتشر کردیم. حالا زمان آن است که به تعدادی از بهترین بازی های موبایل 2020 نیز بپردازیم. ما در این مطلب، 10 بازی هیجان انگیز موبایل در سال جدید میلادی را انتخاب کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

بهترین بازی های موبایل 2020 که منتظر آمدن‌شان هستیم

– بازی موبایل Final Fantasy Crystal Chronicles: Remastered

بهترین بازی های موبایل 2020

  • پلتفرم: آی او اس
  •  سازنده: اسکوئر انیکس (Square Enix)

برای آن بازیکنان قدیمی که با مجموعه فاینال فانتزی خاطره دارند، این بازسازی نسخه کلاسیک همانند یک هدیه کریسمسی بزرگ جلوه می‌کند. بازی Crystal Chronicles در سال 2003 منتشر شد و در آن زمان، توانست توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کند، حالا در سال 2020 شاهد عرضه نسخه بازسازی آن هستیم و البته دارندگان گوشی‌های اپل، می‌توانند نسخه موبایلی آن را نیز تجربه کنند.

برای تجربه این بازی نیازی نیست که زمان زیادی منتظر بمانید زیرا در تاریخ 23 ژانویه (3 بهمن 1398) منتشر می‌شود.

– بازی Gods & Monsters

بهترین بازی های موبایل 2020

خدایان و هیولاها یک بازی ماجراجویی جذاب در دنیای اساطیر یونان است که در آن شما قهرمان خودتان را خلق می‌کند و با او به مبارزه با تایفون (Typhon) می‌روید، اژدهایی بزرگ که از او به عنوان یکی از خطرناک‌ترین هیولاهای اساطیر یونان یاد می‌شود.

درست است که این بازی برای اندروید یا آی او اس منتشر نمی‌شود اما عرضه آن برای گوگل استادیا بدین معناست که بر روی تعدادی از گوشی‌های هوشمند نیز قابل بازی خواهد بود (و البته دیر یا زود، بر روی تمامی گوشی‌ها). بازی Gods & Monsters بر روی رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز قابل بازی خواهد بود.

– بازی موبایل Genshin Impact

بهترین بازی های موبایل 2020

  • پلتفرم: اندروید / آی او اس
  • سازنده: می‌هو‌یو (miHoYo)

اگر از طرفداران انیمه و آثار شرکت می‌هو‌یو هستید، بازی‌های بزرگ جذابی در سال 2020 برای شما عرضه می‌شوند که بازی موبایل Genshin Impact یکی از آن‌هاست.

بازی Genshin Impact چه از نظر گرافیک و چه از نظر گیم‌پلی، شباهت‌های زیادی به مجموعه بازی Legend of Zelda دارد که اتفاق خوبی است. شما در یک جهان باز قرار می‌گیرد و باید ماموریت‌های مختلفی انجام دهید و با پیشرفت در بازی، شخصیت‌های تازه‌ای را نیز باز می‌کنید. این بازی بر روی پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی نیز در دسترس خواهد بود.

– بازی موبایل Arknights

بهترین بازی های موبایل 2020

  • پلتفرم: اندروید / آی او اس
  • سازنده: هایپر گریف استودیو (HyperGryph Studios)

یک بازی انیمه‌ای دیگر که طرفداران زیادی خواهد داشت، بازی Arknights اثر جدید استودیوی هایپر گریف است.

شما در این بازی، نقش یک دکتر را بر عهده خواهید داشت که وظیفه‌اش دفاع در مقابل هجوم دشمنان به سبک دفاع از برج (Tower Defense) است. شما همچنین می‌توانید در جهان بازی به گشت و گذار بپردازید و البته بازی از یک داستان نسبتا خوب هم بهره می‌برد و در واقع آرکید نیست.

– بازی موبایل Super Meat Boy Forever

بهترین بازی های موبایل 2020

  • پلتفرم: اندروید / آی او اس
  • سازنده: تیم میت (Team Meat)

پس از یک دهه انتظار، بازی Super Meat Boy Forever سرانجام امسال عرضه خواهد شد. این بازی که به صورت مستقل توسط استودیوی تیم میت منتشر می‌شود، در سال 2014 معرفی شد و در ابتدا قرار بود فقط برای پلتفرم‌های گوشی‌های همراه منتشر شود اما با تاخیرهای فراوان مواجه شد و تغییرات زیادی پیرامون آن صورت گرفت.

این بازی هنوز تاریخ دقیقی ندارد اما علاوه بر تلفن‌های هوشمند، برای همه پلتفرم‌های دیگر نیز منتشر خواهد شد. در این بازی پلتفرمر چالش برانگیز، شما یک بار دیگر در نقش میت بوی قرار گرفته و باید ناگت (Nugget) را از دست دکتر فیتِس (Dr Fetus) نجات دهید.

– بازی Marvel’s Avengers

بهترین بازی های موبایل 2020

  • پلتفرم: گوگل استادیا
  • سازنده: کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) / ایدوس مونترال (Eidos Montreal)

بازی انتقام جویان در تاریخ 15 مه (26 اردیبهشت 1399) منتشر می‌شود و طرفداران مارول در نهایت می‌توانند در نقش قهرمانان محبوبشان بازی کنند.

متاسفانه اگر از کاربران اندروید یا آی او اس هستید، فرصت تجربه بازی بر روی سیستم عامل‌های مذکور را نخواهید داشت زیرا بازی تنها بر روی گوگل استایا در دسترس است و فقط سری گوشی‌های پیکسل همانند پیکسل 3 و پیکسل 3a از آن پشتیبانی می‌کنند. گوگل در تلاش است تا استادیا را به سیستم عامل‌های دیگر نیز بیاورد.

از نظر گیم‌ پلی، بازی اونجرز قرار است یک عنوان اکشن ماجراجویی باشد که بر روی ابرقهرمانان مختلف تمرکز دارد و شما می‌توانید این بازی را به صورت 4 نفره انجام دهید. در حال حاضر شخصیت‌های کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، بیوه سیاه، ثور، هالک و مرد مورچه‌ای برای بازی تایید شده‌اند اما به تدریج شخصیت‌های بیشتری به صورت رایگان به بازی اضافه خواهند شد. داستان بازی ارتباطی با دنیای سینمایی مارول ندارد و اتفاقات آن پس از مرگ ناگهانی کاپیتان آمریکا رخ می‌دهد.

– بازی Stranger Things

بهترین بازی های موبایل 2020

  • پلتفرم: اندروید / آی او اس
  • سازنده: نامشخص

اگر ایده بازی پوکمون گو را دوست داشتید اما به طور کلی از طرفداران مجموعه پوکمون نبودید، بازی Stranger Things احتمالا همان چیزی است که نیاز دارید. در جریان نمایشگاه E3 بود که نتفلیکس از این بازی پرده برداشت و انتشار آن برای موبایل‌ها را تایید کرد.

همانند بازی پوکمون گو، شما می‌توانید در طول روز در شهر به گشت و گذار بپردازید، چیزهای غافل‌گیر کننده مخفی را پیدا کنید و ماموریت‌های مختلف انجام دهید. بازی در واقع از واقعیت افزوده (Augmented Reality) بهره می‌برد و شما عناصر بازی را در محل واقعی حضورتان مشاهده می‌کنید. استودیوی سازنده بازی در حال حاضر مشخص نیست.

– بازی Pokemon Sleepبهترین بازی های موبایل 2020

  • پلتفرم: اندروید / آی او اس
  • سازنده: سلکت باتن (Select Button)

طرفداران پرشمار پوکمون، امسال هم با یک بازی موبایلی جدید از این مجموعه رو به رو خواهند شد و آن بازی Pokemon Sleep است.

ما هنوز جزئیات دقیقی از بازی در دست نداریم اما گفته می‌شود که در آن شاهد نوآوری‌های تازه‌ای خواهیم بود. ظاهرا بازی، زمانی که شما خواب هستید را محاسبه کرده و آن اطلاعات را وارد بازی می‌کند. گیم پلی بازی هم با خوابیدن، مرتبط خواهد بود. پس از موفقیت‌های پوکمون گو، حالا باید دید که این نسخه جدید چه چیزهای تازه‌ای برای عرضه دارد.

– بازی League of Legends: Wild Rift

بهترین بازی های موبایل 2020

  • پلتفرم: اندروید / آی او اس
  • سازنده: رایِت گیمز (Riot Games)

در یک دهه دخیر، بازی استراتژی لیگ آف لجندز یکی از محبوب‌ترین عناوین رایانه‌های شخصی بوده است و حالا در سال 2020، شاهد ورود آن به دنیای موبایل‌ها هستیم.

این نسخه جدید تقریبا مشابه نسخه اصلی خواهد بود و از یک زاویه دید سه بعدی ایزومتریک استفاده می‌کند. هر مسابقه بین 15 الی 20 دقیقه به طول خواهد انجامید و در آن باید در کنار هم‌تیمی‌ها، ساختمان اصلی مقر دشمن را نابود کنید. بازی League of Legends: Wild Rift بر روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد.

– بازی Minecraft Earth

بهترین بازی های موبایل 2020

  • پلتفرم: اندروید / آی او اس
  • سازنده: موجنگ (Mojang)

نسخه دسترسی اولیه (Early Access) بازی Minecraft Earth اخیرا منتشر شده اما نسخه اصلی در سال 2020 منتشر خواهد شد. این قسمت جدید از ماینکرفت، عملکردی مشابه بازی‌های دیگر مجموعه دارد، یعنی ساخت و ساز، جمع‌آوری منابع و گشت و گذار، با این تفاوت که این بار، کارهای مذکور را در یک دنیای واقعی انجام می‌دهید.

بازی Minecraft Earth که از سبک مشابه پوکمون گو بهره می‌برد، قصد دارد تا تجربه تازه‌ای را برای طرفداران سرسخت مجموعه ماینکرفت فراهم کند. هدف شما در این بازی، ماجراجویی و یافتن تپبل‌ها (Tappables) است. تپبل‌ها در واقع تعدادی بلاک هستند که شما می‌توانید با تلفن هوشمند اندروید و آی او اس خود، آن‌ها را در دنیای واقعی پیدا کنید (همانند تصویر بالا). در بخش ماجراجویی‌ها، شما و دیگر بازیکنان می‌توانید با یکدیگر متحد شده و دشمنان مختلف را شکست دهید. ناگفته نماند که این بازی کاملا فری تو پلی (رایگان) خواهد بود.

نظر شما در رابطه با این فهرست از بهترین بازی های موبایل 2020 که منتظرشان هستیم چیست؟ شما منتظر کدام عناوین هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. Godsمورد انتظار ترین بازی لیسته