نسل دوم گلکسی فولد

تجهیز نسل دوم گلکسی فولد سامسونگ به فناوری شارژ‌ Super Fast Charging

در قطعه کدهای نسخه پایدار اندروید 10 برای گلکسی نوت 9، تجهیز نسل دوم گلکسی فولد سامسونگ (Samsung Galaxy Fold 2) به فناوری شارژ‌ سریع Super Fast Charging) تایید شده است.

انتظار می‌رود نسل دوم گلکسی فولد سامسونگ 11 فوریه یا 19 فوریه در کنار گوشی‌های جدید سری گلکسی اس 20 سامسونگ معرفی شود. ما به لطف یکی از توسعه دهندگان نرم افزاری گروه XDA، در قطعه کدهای نسخه پایدار اندروید 10 برای گلکسی نوت 9 به تجهیز گلکسی فولد 2 به فناوری شارژ سریع Super Fast Charging پی برده‌ایم.

این قطعه کد آشنا نشانگر انیمیشن‌های شارژ‌ گوشی منعطف فولد 2 است و فایل آن نیز “bloom_front_charging_effect_superfast” نام دارد. Bloom یک کدنام داخلی مربوط به گوشی فولد 2 است و این قطعه کد ثابت می‌کند که سامسونگ قصد دارد دومین نسل گوشی منعطف خودش را به فناوری شارژ سریع Super Fast Charging که اولین بار همراه گوشی گلکسی اس 10 5G معرفی کرده بود، تجهیز کند. سرعت شارژ واقعی در این فناوری به شرط آنکه آداپتور شارژ شما از پس آن برآید، 45 وات است. این انیمیشن شارژ که در زیر می‌بینید، روی نمایشگر ثانویه‌ی گوشی فولد 2 به نمایش در خواهد آمد. این نمایشگر در کنار دوربین دوگانه پشتی گوشی جای خوش خواهد کرد.

ما همچنین فهرستی با اطلاعات یکی از باتری‌های به کار رفته در دومین نسل Galaxy Fold را مشاهده کرده‌ایم که نشان می‌داد باتری کوچک‌تر دارای ظرفیت 900 میلی‌آمپر ساعتی است. هنوز باید منتظر ماند و دید که دومین باتری چه ظرفیتی را ارائه می‌کند. بر اساس شایعات، این دو باتری با یکدیگر می‌توانند ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعتی را در اختیار کاربر قرار دهند.

انتظار می‌رود گلکسی فولد 2 به شیشه فوق باریک UTG سامسونگ تجهیز شود که می‌تواند از نظر دوام و استحکام به مراتب بهتر از نسل گذشته‌ی خود باشد. در مورد قیمت نیز گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که همگی به محدوده قیمتی 1000 دلاری Galaxy Fold 2 اشاره دارند. در هر صورت یک ماه بیشتر تا رونمایی از این محصول نمانده و قطعاً تا آن زمان به اطلاعات مثبتی دست پیدا خواهیم کرد.