ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2

نگاهی به نوآوری های برتر ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 (Huawei Watch GT2) امکانات و ویژگی‌های برتری را به شما ارائه می‌کند. در این ویدیو می‌توانید با بهترین نوآوری‌های هواوی واچ GT2 آشنا شوید.

شهریور امسال، شرکت چینی هواوی رسما از نسل جدید ساعت هوشمند خود با نام واچ جی تی 2 (Huawei Watch GT2) رونمایی کرد. به تازگی نیز مراسمی در تهران برگزار شد و شرکت هواوی جدیدترین محصولات خود برای بازار ایران را معرفی کرد که یکی از آنها اسمارت واچ جدید این شرکت یعنی واچ GT2 است. این ساعت هوشمند در دو نسخه 42 میلی‌متری و 46 میلی‌متری به بازار عرضه می‌شود که مدل 42 میلی‌متری ظریف‌تر و برای خانم‌ها مناسب‌تر است. مدل 46 میلی‌متری هم به نمایشگر 1.39 اینچی امولد با وضوح 454 در 454 پیکسل مجهز شده است.

هواوی واچ جی تی 2 از تراشه کایرین A1 بهره می‌برد که این چیپست شامل یک واحد پردازش بلوتوثی پیشرفته، یک واحد پردازش صوتی قدرتمند و یک پردازنده اپلیکیشن بسیار کم مصرف می‌شود. نسل جدید اسمارت واچ هواوی با این پردازنده، مصرف انرژی کمتر و عمر باتری بسیار بالاتری را ارائه می‌دهد و این ساعت هوشمند از این نظر جزو بهترین‌های بازار است. نمایش ضربان قلب، پایش کیفیت خواب و نظارت روی 190 نوع داده‌ی مختلف از 15 ورزش مثل دو، دوچرخه‌سواری و شنا و همچنین کمک به کاهش استرس از جمله ویژگی‌های سلامتی هستند که Watch GT2 در اختیار شما قرار می‌دهد.

اما اکنون ویدیویی را در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم و در این ویدیو بهترین نوآوری های ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 را به شما معرفی می‌کنیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید و در آینده نزدیک نیز با بررسی کامل هواوی واچ GT2 همراه شما خواهیم بود.

ویدیوی نوآوری‌های ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*