گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ

گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ با تراشه SD855 و دوربین سلفی 10MP می‌آید

پس از انتشار چند تصویر لو رفته، حالا اطلاعاتی از مشخصات فنی گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ (Galaxy Fold 2) به بیرون درز کرده است.

در فاصله یک ماه تا برگزاری مراسم رونمایی، هیجان‌ها برای آشنایی با پرچمداران خانواده گلکسی اس 20 (یا اس 11) و  گوشی منعطف جدید سامسونگ بالا گرفته است. تازه‌ترین افشاگری درباره گلکسی فولد 2 از وجود چیپست اسنپدراگون 855 در آن خبر می‌دهد.

این تراشه چندان جدید نیست و دلیل عدم استفاده سامسونگ از اسنپدراگون 865 را نمی‌دانیم. شاید روند تولید این دستگاه خیلی وقت پیش شروع شده بود و در آن زمان، تراشه جدید کوالکام در دسترس نبود. از طرف دیگر، اسنپدراگون 865 فاقد مودم داخلی است و استفاده از آن، بر پیچیدگی‌های طراحی گلکسی فولد 2 اضافه می‌کرد.

اما دیگر اطلاعات لو رفته از این گوشی (مدل SM-F700F)، به دوربین سلفی و رزولوشن 10 مگاپیکسلی آن مربوط می‌شود؛ احتمالا همان ماژولی که سامسونگ در گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس به‌کارگیری کرده بود.

همچنین گزارش‌های قبلی، به وجود قابلیت Super Fast charging در گوشی گلکسی فولد‌ 2 سامسونگ اشاره داشتند؛ حتی شاید دو باتری در این موبایل تاشو تعبیه شود. باید منتظر ماند و دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*