مکالمه درون شبکه همراه اول

مکالمه درون شبکه همراه اول در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان رایگان شد

مکالمه درون شبکه همراه اول و دیگر اپراتورهای تلفن همراه یعنی ایرانسل و رایتل در راستای آسان‌تر کردن ارتباطات در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان، رایگان اعلام شد.

سه اپراتور تلفن همراه کشور یعنی همراه اول، ایرانسل و رایتل با هدف آسان‌تر کردن ارتباطات و همچنین تلاش در راستای کاهش مشکلات ارتباطی سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان، مکالمه درون شبکه خود را شهرهای کنارک، نیک شهر، فنوج، قصرقند، چابهار، سرباز، میرجاوه و دلگان و روستاهای این مناطق رایگان اعلام کردند.

جزئیات رایگان شدن مکالمه درون شبکه همراه اول

بر اساس اطلاعیه‌ای که هر یک از سه اپراتور تلفن همراه کشور منتشر کردند، تمامی مکالمات درون شبکه (به مقصد همراه اول و تلفن ثابت) اپراتور همراه اول تا پایان روز جمعه 27 دی رایگان خواهد بود. طبق اطلاعیه ایرانسل نیز مکالمه درون شبکه این اپراتور از بازه زمانی بامداد امروز 23 دی تا پایان روز چهارشنبه 25 دی 98 رایگان است. اپراتور رایتل نیز اعلام کرد در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان مکالمه رایگان درون شبکه این اپراتور تا اطلاع ثانوی رایگان خواهد بود. از این رو تمامی مشترکان این اپراتورها در بازه زمانی مشخص شده می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای به صورت رایگان با یکدیگر تماس بگیرند.