هواوی پی 40 پرو

تصویری از محافظ نمایشگر هواوی پی 40 پرو به بیرون درز کرد

عکس تازه‌ای که به محافظ نمایشگر هواوی پی 40 پرو (Huawei P40 Pro) منتسب است، برخی از مولفه‌های طراحی این پرچمدار را نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود هواوی در هفته‌ها یا ماه‌های پیش‌رو، از پرچمداران سری P40 رونمایی کند؛ پس عجیب نیست که هر چه به جلو می‌رویم، با افشاگری‌های بیشتری مواجه می‌شویم. اما چیزی که از محافظ نمایشگر هواوی پی 40 پرو می‌توانیم برداشت کنیم، گوشه‌های گرد شده و کناره‌های خمیده‌ی آن است. همچنین به نظر نمی‌رسد صفحه نمایش این پرچمدار، به بزرگی هواوی میت 30 پرو باشد.

محافظ نمایشگر هواوی پی 40 پرو

گفته می‌شود هواوی پی ۴۰ پرو برای افزایش نسبت نمایشگر به بدنه، دارای طراحی تمام صفحه خواهد بود و با پنل حفره‌دار خود، از دوربین سلفی میزبانی خواهد کرد.

همچنین گزارش‌های قبلی، به وجود دوربین Ultra Vision (یا سوپر ویژن) با یک سنسور 51.2 مگاپیکسلی در آن اشاره داشتند. پشتیبانی از فناوری شارژ وایرلس EasyCharge و فست شارژ کابلی، از دیگر مشخصات منتسب به هواوی پی 40 پرو به شمار می‌روند.

پیش‌تر رندرهای قاب محافظ گوشی را نیز دیده بودیم که از وجود یک ماژول مستطیل‌شکل در پنل پشتی با پنج دوربین و درگاه USB-C در لبه پایینی خبر می‌دادند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*