ویدیوی نگاه نزدیک گلکسی اس 20 پلاس

اولین ویدیوی نگاه نزدیک گلکسی اس 20 پلاس سامسونگ منتشر شد

گلکسی اس 20 پلاس یکی از گوشی‌های خانواده Samsung Galaxy S20 خواهد بود. به تازگی و پیش از رونمایی رسمی، ویدیوی نگاه نزدیک گلکسی اس 20 پلاس سامسونگ منتشر شده است.

همانند سال‌های گذشته، از حدود دو ماه مانده به زمان رونمایی پرچمداران جدید سامسونگ، حجم شایعات و اخبار منتشر شده درباره آن‌ها افزایش پیدا کرده است. بعد از شنیدن اخبار زیاد و همچنین تماشای تعدادی رندر و تصویر واقعی، این مرتبه نوبت به انتشار ویدیوی نگاه نزدیک گلکسی اس 20 پلاس سامسونگ رسید. در این ویدیو به دید خوبی ظاهر گوشی 6.7 اینچی آتی غول کره‌ای دست پیدا خواهیم کرد.

سامسونگ امسال نیز همانند 2019، سه گوشی تحت سری S عرضه می‌کند. پایین‌ترین مدل همان سامسونگ گلکسی اس 20 خواهد بود. بعد از آن مدل پلاس قرار می‌گیرد. برترین پرچمدار سامسونگ از سری S در سال 2020 پسوند اولترا را به همراه خواهد داشت.

ویدیوی نگاه نزدیک گلکسی اس 20 پلاس

گوشی گلکسی اس 20 پلاس در مقایسه با گلکسی اس 10 پلاس بزرگتر و مجهز به نمایشگری کشیده‌تر خواهد بود. نوع پنل به کار رفته همچنان Dynamic AMOLED است. این گوشی در مقایسه با گلکسی نوت 10 پلاس ابعاد کوچکتری دارد، چرا که قرار است همراه با معرفی اولین پرچمداران سامسونگ در سال 2020، طراحی بدون حاشیه بهترین گوشی های این شرکت نیز تغییرات زیادی به خود ببیند.

ویدیوی نگاه نزدیک گلکسی اس 20 پلاس

علاوه بر انتشار یک ویدیوی نگاه نزدیک، تصویری نیز منتسب به سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس در اینترنت در حال دست به دست شدن است. بر اساس آن، یک مقایسه با گوشی گلکسی اس 10 پلاس صورت گرفت تا بهتر تفاوت ابعاد بدنه و صفحه نمایش آن‌ها را درک کنید.

ویدیوی نگاه نزدیک گلکسی اس 20 پلاس

گفته می‌شود سه گوشی سامسونگ گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا در روز یازدهم فوریه (بیست و دوم بهمن) رسما رونمایی خواهند شد. با نزدیک شدن به این رویداد، به مرور زمان اخبار و تصاویر موثق‌تری درباره آن‌ها به دستمان خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خعلی عالیع🥰🥰🥰

  2. چزا انقدر مقاله هاتون شبیع ب هم شده چند پست بالا ترم همین ویدیو هست فقط دو تا اسکریت بیشتر بهش اضافه شده

  3. با توجه به این ویدیو… بر اسای اخباری که یکی دو ماه پیش منتشر شده بود .. مشخصه که سامسونگ انحنای اطراف نمایشگر را برداشته.

    پارسال سامسونگ s10 رو با همین نوار قالب معرفی کرد. انظار داشتم مثل سری s9 .. امسال سامسونگ s11 یا همون s20 رو تراش خورده معرفی کنه! که بنظر سامسونگ اینو گذاشته برا نسل بعدی ..

    که مشخص نیست s21 میشه؟ یا s30! ..