پوستر تبلیغاتی شیائومی می 10

پوستر تبلیغاتی شیائومی می 10 طراحی و تاریخ معرفی آن را فاش می‌کند

نخستین پوستر تبلیغاتی شیائومی می 10 (Xiaomi Mi 10) در ویبو منتشر شد. این پوستر علاوه بر طراحی کامل گوشی٬ تاریخ معرفی آن را نیز فاش می‌کند.

شیائومی برندیست که به گسترش کاتالوگ محصولات خود در طول یک سال با معرفی تعداد زیادی گوشی هوشمند معروف است. این شرکت با هدف رقابت با برندهای بزرگ جهان دست به این کار می‌زند. در این برهه از زمان٬ شیائومی می‌خواهد با گوشی می 10 خود٬ یک رقیب جدی برای گوشی‌های هواوی پی 40 پرو و گلکسی اس 20 سامسونگ بسازد. امروز نخستین پوستر تبلیغاتی شیائومی می 10 منتشر شده که می‌تواند طراحی نهایی این محصول را به نمایش بگذارد. همچنین می‌تواند تاریخ احتمالی رونمایی از آن را نیز فاش کند.

پرچمدار جدید گوشی‌ساز چینی در آینده‌ای نزدیک چشم به جهان خواهد گشود. ما پیشتر در مورد المان‌های طراحی آن صحبت کرده‌ایم و به تاریخ احتمالی رونمایی آن نیز اشاره کرده‌ایم. با این حال یک تصویر مطبوعاتی که هر دو این اطلاعات را به نمایش بگذارد٬ تا به حال دیده نشده بود.

پوستر تبلیغاتی شیائومی می 10

پوستر تبلیغاتی شیائومی می 10

شیائومی چند هفته پیش از می میکس آلفا٬ یکی از نوآورانه‌ترین گوشی‌های جهان پرده برداری کرد. هرچند این دیوایس به واقعیت تبدیل نخواهد شد٬ اما می‌تواند منبع الهام گرفتن بسیاری از گوشی‌های هوشمند منعطف بازار باشد. با توجه پوستر تبلیغاتی شیائومی می 10 که منتشر شده٬ ما می‌توانیم به وضوح ببینیم که این گوشی المان‌هایی از می میکس آلفا را نیز در خود دارد.

در این تصویر تبلیغاتی منتشر شده در ویبو٬ به وضوح می‌توان طراحی قاب پشتی پرچمدار آینده‌ی شیائومی را دید. همانطور که در تصویر می‌بینید٬ این پرچمدار جدید از نوار مرسومی که در پشت گوشی می میکس آلفا دیده می‌شود٬ برخوردار است. روی این نوار جمعا چهار دوربین جای گرفته است که می‌تواند سنسور اصلی آن٬ یک سنسور 108 مگاپیکسلی توسعه پیدا کرده با همکاری دو شرکت شیائومی و سامسونگ باشد. این سنسور در حال حاضر روی گوشی شیائومی می نوت 10 نیز قرار دارد.

در سمتی دیگر ما حدس می‌زنیم که این گوشی 11 فوریه (22 بهمن) همزمان با رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی اس 20 سامسونگ معرفی خواهد شد. این به وضوح نشان می‌دهد که شیائومی قصد دارد با بزرگ‌ترین گوشی‌ساز حال حاضر جهان رقابتش را علنی کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. شیائومی دیگه رقابت واقعیش رو از الان شروع میکنه