اینستاگرام

اینستاگرام دکمه IGTV را حذف کرد!

اپلیکیشن Instagram همواره در حال تغییر است و اغلب، امکانات جدیدی به آن اضافه می‌شود. این‌بار اما مدیران اینستاگرام تصمیم به حذف دکمه IGTV گرفته‌اند.

دکمه IGTV عمر چندانی نداشت و در ژوئن 2018 به اینستاگرام اضافه شده بود. اما ظاهرا عدم اسقبال کاربران، باعث حذف آن شده است. اینستاگرام موضوع را این‌گونه توضیح می‌دهد:

ما همواره در تلاش بوده‌ایم تا دسترسی به محتوای آی جی تی وی را برای کاربران تسهیل کنیم. اما دریافتیم که اکثر کاربران، محتوای دلخواه خود را از طریق پیش‌نمایش در Feed، جستجو در کانال IGTV، پروفایل‌‌ کاربران دیگر و اپ اختصاصی IGTV پیدا می‌کنند. در واقع، تعداد کلیک روی دکمه IGTV در هوم اسکرین اینستاگرام (گوشه بالای سمت راست) بسیار کم بوده است. بنابراین با توجه به این یافته‌ها و بازخوردهای دریافتی، ما آن را حذف کردیم تا چهره‌ی ساده‌ی اینستاگرام تا جای ممکن، حفظ شود.

حذف دکمه IGTV

جای خالی دکمه IGTV

واضح است که تغییرات در دنیای رسانه‌های اجتماعی، با سرعت زیادی رخ می‌دهد. تعداد کمی از بازیگران این عرصه مانند فیسبوک، اینستاگرام، واتس اپ و اسنپ چت، توانسته‌اند برای مدت‌ها پرطرفدار باقی بمانند؛ اما خیلی از اپلیکیشن‌ها کاملا ناپدید شدند و تازه‌واردها جای‌شان را گرفتند.

در حال حاضر، TikTok سر و صدای زیادی به راه انداخته و برخی از کاربران اپ‌های دیگر را جذب کرده است. با امکانات جدید تیک تاک سایر توسعه‌دهندگان نیز به تکاپو افتاده‌اند تا برای باقی ماندن در رقابت، تغییراتی را در اپلیکیشن‌های خود ایجاد کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. بیشتر به درد کسایی که خیلی معروف بودن میخورد

  2. همون اولم اضافه گذاشته بودش

  3. واقعا من کلا یک بار هم ازش استفاده ای نداشتم

  4. عهههه چرا پس چطور ب تلویزیون اینستا دسترسی پیدا کنیم

  5. منم ازش استفاده نمیکردم حتی تا الانم متوجه حضورش نبودم