ارسال ایمیل‌ جعلی

شوخی با دوستان به وسیله ارسال ایمیل‌ جعلی از طریق این 7 وب‌سایت

ارسال ایمیل‌ جعلی روشی جالب برای شوخی با دوستان خود است! یک سری وب اپلیکیشن به شما اجازه می‌‌دهند خودتان را به جای فردی دیگر جا زده و به وسیله ارسال پیا‌م‌هایی برای دوستانتان، آن‌ها را سر کار بگذارید!

اگر می‌خواهید به وسیله ارسال ایمیل‌ جعلی برای دوستانتان، آن‌ها را برای چند دقیقه یا شاید ساعت مشغول نگه دارید، در این مطلب 7 وب سایت کاربردی به این منظور معرفی خواهیم کرد. آن‌ها در مقایسه با سرویس‌دهنده‌های ایمیل عادی قابلیت‌های متفاوتی داشته و یک سری ویژگی منحصربه‌فرد در اختیارتان قرار می‌دهند. امکان تغییر نام ارسال‌کننده به هر آدرس دلخواه یکی از آن‌ها است.

وب سایت‌های ارسال ایمیل‌ جعلی

همانند هر ابزار فیزیکی یا نرم افزاری دیگر، مسئولیت نوع استفاده از این سرویس‌ها بر عهده شما است. هدف از توسعه آن‌ها، فراهم کردن امکان شوخی و سر کار گذاشتن دوستان نزدیک بوده است. در نتیجه در ارسال ایمیل‌ جعلی دقت کافی را صرف کرده و خود را به دردسر نیندازید. با کلیک روی هر نام به وب سایت آن منتقل خواهید شد.

Deadfake

ارسال ایمیل‌ جعلی

Deadfake یکی از شناخته شده‌ترین وب سایت‌های ارسال ایمیل‌ جعلی است. از زمان توسعه آن تا امروز، نزدیک به دو میلیون نامه الکترونیکی تقلبی از طریق این سرویس ارسال شده و کاربران زیادی ساعت‌ها به خود مشغول شده‌اند! از طریق Deadfake می‌توانید به هر آدرسی، یک ایمیل از طرف آدرس مورد نظر خود ارسال کنید. استفاده از این سرویس نیازمند ثبت نام نیست و به عنوان کاربر مهمان، قادر به بهره بردن از خدمات آن خواهید بود. یک ویرایشگر متنی نیمه حرفه‌ای طراحی شده تا متن پیام را قبل از ارسال به شکل دلخواه درآورید.

Emkei’s Mailer

ارسال ایمیل‌ جعلی

برای ارسال ایمیل‌ جعلی Emkei’s Mailer کاربرد تقریبا یکسانی همچون Deadfake دارد. امکان مشخص کردن آدرس ارسال‌کننده، عنوان و متن مهیا است. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های بسیار کاربردی آن در مقایسه با وب اپلیکیشن قبلی را باید قابلیت ضمیمه کردن انواع فایل دانست. همانند دیگر سرویس‌دهنده‌های نامه الکترونیکی، سقف حجم فایل‌های ضمیمه شده برابر 25 مگابایت است. علاوه بر ویرایشگر ساده، یک ویرایشگر مبتنی بر HTML نیز ایجاد شده تا دستتان برای طراحی متن و زیباتر کردن شکل و شمایل ایمیل کاملا باز باشد.

Send Anonymous Email

ارسال ایمیل‌ جعلی

وب سایت Send Anonymous Email دارای کاربرد مشابهی است، اما امکانات کمتری در اختیارتان قرار می‌دهد. بسته به هدف شومی که برای سر کار گذاشتن دوست صمیمی خود در سر پرورانده‌اید، یکی از این سرویس‌دهنده‌ها را انتخاب کنید.

بر اساس ادهای توسعه‌دهنده، از طریق این سرویس، هر روز نزدیک به 60 هزار نامه الکترونیکی ارسال می‌شود. این آمار از محبوبیت بسیار بالای نرم افزار خبر می‌دهد. در بین سه وب سایتی که تا اینجا برای ارسال ایمیل جعلی معرفی کرده‌ایم، Send Anonymous Email دارای کمترین قابلیت‌ها است. فقط امکان مشخص کردن آدرس گیرنده، تعیین آدرس تقلبی ارسال‌کننده، نوشتن عنوان و ایجاد متن ساده وجود دارد. ویرایشگر متن عادی بوده و از قابلیت ضمیمه کردن فایل پشتیبانی نمی‌شود.

وب سایت Send Anonymous Email به شدت در برابر سو استفاده از سرویس‌ آن حساس است. در صورتی که هدف از ارسال ایمیل جعلی، تهدید کردن فردی دیگر یا انجام هر عمل خلافی باشد، آدرس آی پی عمومی‌ کاربر خاطی در معرض دید عموم قرار گرفته و وب سایت برای وی مسدود خواهد شد. گفتنی است یکی دیگر از سرویس‌های توسعه‌دهنده همین وب سایت، امکان ارسال پیامک‌های جعلی است.

Spoof Box

دانلود Android | iOS

ارسال ایمیل‌ جعلی

در بین هفت وب سایت معرفی شده، Spoof Box دارای زیباترین و مدرن‌ترین رابط کاربری است. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم آن، فراهم شدن امکان ارسال ایمیل جعلی از طریق دستگاه‌های اندرویدی یا دارای سیستم عامل‌های آی او اس است؛ نرم افزاری رایگان برای هر دو پلتفرم موبایل اصلی دنیای تکنولوژی وجود دارد.

منحصربه‌فردترین ویژگی Spoof Box در مقایسه با دیگر وب اپلیکیشن‌های معرفی شده در این مطلب، فراهم کردن قابلیت ارسال ایمیل انبوه است. بعد از مشخص کردن آدرس ایمیل حعلی مبدا، تا سقف 10 ایمیل به عنوان دریافت‌کننده می‌توانید وارد کنید. کافی است با استفاده از کامای انگلیسی، در فیلد To، آدرس‌های مقصد را از یکدیگر جدا کنید.

برخلاف بقیه سرویس‌ها، Spoof Box تماما رایگان نیست و تنها امکان ارسال 30 ایمیل تقلبی وجود دارد. بعد از آن، در صورت تمایل برای استفاده از خدمات وب سایت بدون پرداخت هزینه، به وسیله دنبال کردن توسعه‌دهنده در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های مختلف، امتیاز کسب خواهید کرد.

ZMail

ارسال ایمیل‌ جعلی

ZMail روشی متفاوت در مقایسه با دیگر سرویس‌دهنده‌ها به منظور ارسال ایمیل جعلی در اختیارتان قرار می‌دهد؛ این نرم افزار مخصوص دسکتاپ توسعه یافته و یک وب اپلیکیشن نیست. کاربران زیادی هنوز نصب یک برنامه روی سیستم کامپیوتری خود را به استفاده از اپلیکیشن‌های بر بستر وب ترجیح می‌دهند.

نیازی به نگرانی درباره احتمال بدافزار بودن ZMail نیست. این نرم افزار به صورت متن باز توسعه پیدا کرده و به هر کاربر اجازه می‌دهد برای کسب اطمینان، به کدهای آن نگاه بیندازد. ZMail تنها برای ویندوز موجود است. کاربران لینوکس و مک برای ارسال ایمیل جعلی باید از یکی از وب اپلیکیشن‌های معرفی شده در این مطلب استفاده کنند.

GuerrillaMail

ارسال ایمیل‌ جعلی

هیچ کدام یک از ابزارهای دسکتاپ یا وب که تا اینجا معرفی کردیم، قابلیت دریافت پاسخ برای ایمیل‌های ارسال شده را فراهم نمی‌کنند. به عبارتی آن‌ها یک صندوقچه پیام (Inbox) در اختیارتان قرار نمی‌دهند. از این نظر، GuerrillaMail قابلیت بسیار منحصربه‌فرد و کاربردی ارائه می‌کند. محدودیت اصلی آن، عدم امکان مشخص کردن آدرس ایمیل ارسال‌کننده است. سرویس در هر مرتبه رفرش کردن آن، یک آدرس رندوم برایتان تولید خواهد کرد. اگر پنجره را باز نگه دارید، تا یک ساعت، به صندوقچه پیام مربوط به این آدرس دسترسی خواهید داشت.

البته امکان مشخص کردن بخش ابتدایی آدرس وجود دارد، اما در نهایت (بعد از علامت @) یکی از دامین‌های اختصاصی GuerrillaMail اضافه خواهد شد. بعد از گذشت یک ساعت، همه ایمیل‌های دریافت و ارسال شده از طریق آدرس ایمیل تخصیص داده شده به شما از سرور وب سایت پاک می‌شود.

Letter Generator

ارسال ایمیل‌ جعلی

در نهایت یک وب سایت متفاوت از بقیه معرفی می‌‌کنیم. Letter Generator به کاربر اجازه می‌دهد بر اساس کلمه‌های کلیدی و عنوان‌های دلخواه، نامه‌هایی جعلی تولید کند. این سرویس زمانی کاربردی است که درباره محتوای ایمیل جعلی خود ایده‌ای ندارید. می‌توانید از آن در ترکیب با یکی از نرم افزارهای معرفی شده در بالا استفاده کنید. به عبارتی محتوا را در اینجا تولید کرده و سپس از آن داخل برنامه‌های دیگر بهره ببرید. خوشبختانه محدودیتی از نظر تعداد کاراکترها و کلمه‌های تولید شده وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*