حالت تیره واتس اپ

سرانجام حالت تیره به واتس اپ آمد؛‌ چگونه آن را در نسخه آزمایشی فعال کنیم؟

پس از ماه‌ها انتظار٬ سرانجام حالت تیره (Dark Mode) البته به صورت آزمایشی به واتس اپ آمد. اما چگونه باید این حالت تاریک را در اپلیکیشن پیام رسان WhatsApp فعال کنید؟

در حال حاضر٬ بزرگ‌ترین اپلیکیشن پیام رسان جهان مراحل آزمایشی خودش را سپری می‌کند که می‌تواند در نهایت منجر به لذت هر چه بیشتر کاربران از استفاده از آن شود. تیم واتس اپ تصمیم گرفته سرانجام حالت تیره را به اپلیکیشن خودش بیاورد. سرانجام این شرکت به کاربران اجازه خواهد داد تا با حالت تاریک و تیره٬ کمی از فضای درخشانی که در گوشی خود می‌بینند فاصله بگیرند. و این به گوشی‌های هوشمند مجهز به نمایشگر OLED اجازه می‌دهد عمر باتری بهبود پیدا کرده‌تری را نیز به دست بیاورند.

برای دسترسی به واتس اپ بتا٬ شما باید عضو برنامه‌ی Google Play Beta باشید. اگر در حال حاضر عضو آن هستید٬ انتظار می‌رود دیوایس شما در آینده‌ای نزدیک٬ به‌روزرسانی نسخه‌ی 2.20.13 واتس اپ را دریافت کند. این به‌روزرسانی علاوه بر دریافت ٬Dark Mode با پیشرفت‌ها و باگ‌های رفع شده‌ی زیادی همراه خواهد بود.

از آنجایی که این نسخه آزمایشی است٬ همه چیز بی‌نقص نخواهد بود. آزمایش کنندگان این نسخه‌ی بتا نیز قطعاً از این باگ‌ها و مشکلات احتمالی مطلع خواهند بود. اگر هم اکنون این اپلیکیشن روی گوشی شما به‌روز شده٬ اما گزینه‌ای برای فعال شدن Dark Mode در آن وجود ندارد٬ باید اپلیکیشن را مجدداً روی گوشی خود نصب کنید یا آنکه منتظر نسخه‌ی دلخواه بمانید.

اگر از کاربران عادی هستید٬ توصیه‌ی ما این است تا زمان انتشار نسخه‌ی نهایی واتس اپ جدید منتظر بمانید و با خیال آسوده آن را روی گوشی خود نصب کنید. متاسفانه هنوز مشخص نیست چه زمانی دقیقا این نسخه‌ی پایدار عرضه خواهد شد.

آموزش فعالسازی حالت تیره در واتس اپ (اندروید)

و اما چگونه باید این حالت جذاب را فعال کنیم؟ کافیست گام‌های زیر را دنبال کنید.

حالت تیره واتس اپ

  1. واتس اپ را اجرا کنید.
  2. روی منوی سه نقطه روی هم در قسمت بالایی سمت راست صفحه ضربه بزنید.
  3. سپس گزینه‌ی Settings را لمس کنید.
    حالت تیره واتس اپ
  4. به گزینه‌ی Chats بروید.
  5. Themes را انتخاب کنید.
  6. از باکس Choose Theme گزینه‌ی Dark را انتخاب کنید.
  7. شما می‌توانید پس از آن به حالت تیره بروید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*