ال جی G8s ThinQ

ال جی G8s ThinQ چه قابلیت‌هایی برای کاربران حرفه‌ای دارد؟

گوشی ال جی جی 8 اس تینکیو (LG G8s ThinQ) ریزه‌کاری‌هایی دارد که کار با این گوشی هوشمند را لذت‌بخش‌تر می‌کند. در ادامه، قابلیت‌های ال جی G8s ThinQ برای کاربران حرفه‌ای را معرفی می‌کنیم.

امروزه تمامی اسمارت فون‌ها با ظاهر گرافیکی و نرم افزاری نسبتا ساده و مشابهی عرضه می‌گردند که مشتریان و کاربران با هر سطح دانش و آگاهی بتوانند با کمترین مشکل از آن‌ها استفاده کرده و نیازهای روزمره خود را برآورده سازند؛ اما در این میان برخی شرکت‌های پیشتاز صنعت تلفن‌های هوشمند همیشه از امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای در محصولاتشان بهره می‌برند تا ضمن جذب کاربران جدید، مشتریان قبلی را هم با امکانات تازه حفظ کرده و بر وفاداری آن‌ها بیفزایند.

ال جی در این میان همیشه در کنار سادگی و راحتی استفاده برای تمامی مشتریان، نکات و ریزه‌کاری‌هایی را در آستین داشته که حرفه‌ای‌ها و گیک‌ها را هم به خود جلب کند. در ادامه به چند مورد از قابلیت‌های جذاب G8S می‌پردازیم که کار با این اسمارت فون را دوست‌داشتنی و لذت‌بخش می‌سازد.

قابلیت‌های جذاب ال جی G8s ThinQ

1. روشن و خاموش کردن فوری نمایشگر

در اغلب موبایل‌ها برای خاموش یا روشن کردن صفحه نمایش باید از دکمه پاور استفاده کنید؛ اما ال جی G8S گزینه دیگری را هم با عنوان KnockOn در اختیارتان گذارده است. با رفتن به مسیر Settings > Extensions گزینه KnockOn را روشن کنید. حال می‌توانید با دو بار زدن انگشت روی صفحه نمایشگر آن را خاموش کنید یا با دو بار زدن روی صفحه نمایشگر خاموش آن را روشن کنید. چیزی شبیه در زدن!

2. استفاده از دکمه مخفی ال جی در Navigation Bar

ال جی همیشه در اسمارت فون‌های پرچم‌دار خود نکات ریز اما کارآمدی را می‌گنجاند که معمولا رقبا از آن بی‌بهره‌اند. در نویگیشن بار LG G8S هم دکمه مشکی کوچکی تعبیه شده که هنگام استفاده از اپلیکیشن‌های گوناگون ظاهر می‌شود و با زدن آن Navigation Bar مخفی شده و فضای بیشتری برای کار در اختیارتان می‌گذارد. با کشیدن انگشت از لبه پایینی صفحه به بالا، دوباره سه دکمه هدایتی اصلی ظاهر می‌شوند. اگر در ال جی G8s ThinQ شما این گزینه فعال نیست یا اینکه می‌خواهید آن را غیر فعال کنید، مسیر زیر را دنبال کنید:

Settings > Display > Home touch buttons > Show lock/hide icon

3. خودکارسازی فعالیت‌ها بر اساس موقعیت مکانی و زمانی

با استفاده از قابلیت Context Awareness موبایل ال جی جی 8 اس می‌توانید برخی اعمال و فعالیت‌ها را بر اساس فاکتورهای خاص زمانی و مکانی به صورت خودکار انجام دهید. برای مثال با تنظیم گزینه Away from home به موبایل می‌گویید با دور شدن از خانه WiFi موبایل خاموش شود که باتری کمتری مصرف کند یا اینکه GPS آن روشن شود. به همین شکل تنظیمات گوناگونی برای موقعیت‌های At Home و At Work و مانند آن هم در اختیار دارید. برای بهره‌گیری از این امکانات مسیر Settings > Extensions > Context Awareness را دنبال کنید.

4. استفاده از حداکثر رزولوشن صفحه نمایش

نمایشگر OLED موبایل ال جی G8s ThinQ کیفیت بسیار خوبی دارد و تصاویر را به زیبایی هر چه بیشتر نمایش می‌دهد. نمایشگر این اسمارت فون به صورت پیش‌فرض روی رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل تنظیم شده است که کیفیتی عالی و واضح دارد؛ اما اگر شما بیش از حد وسواس دارید و می‌خواهید بهترین هر چیزی را در اختیار داشته باشید، با رفتن به منوی Settings > Display > Screen resolution اسلایدر را تا به آخر به سمت راست بکشید تا نمایشگر موبایلتان رزولوشن 3120 در 1440 پیکسلی را در اختیارتان بگذارد. البته بعید می‌دانم چشمان انسان در حالت عادی امکان تشخیص چنین تفاوتی را داشته باشند! ضمنا فراموش نکنید هرچه رزولوشن نمایشگر بالاتر برود، مصرف باتری هم بیشتر خواهد شد.

5. استفاده از ناچ زیباتر

اگرچه ناچ LG G8S نسبت به محصولات بازار در ظاهر چندان تفاوتی ندارد و حتی شاید در عرض اندکی کشیده‌تر به چشم بیاید، اما همین ابتدای کار طرفداران زیادی پیداکرده است. ال جی با چند ترفند نرم‌افزاری و گرافیکی ساده به گونه‌ای عمل کرده که این بخش تقریبا به چشم نمی‌آید. تنها کافی است به قسمت Settings > Display > New Second Screen بروید تا ظاهر ناچ به شکل مورد پسندتان تنظیم کنید. حتی اگر می‌خواهید ناچ را مخفی کنید، می‌توانید نوار تیره و رنگی یا سیاه و خاکستری را به بالای صفحه اضافه کنید تا کاملا ناچ را پوشانده و منوی بالا را دو طرف آن نمایش دهد. همچنین می‌توانید لبه‌های این نوار را به صورت منحنی یا صاف انتخاب کنید. عمق رنگ تیره نمایشگر OLED این اسمارت فون باعث می‌شود که ناچ به خوبی استتار شده و به چشم نیاید.

6. استفاده از قابلیت Always-on Display

اگر از موبایلتان به جای ساعت هم استفاده می‌کنید یا می‌خواهید نوتیفیکیشن‌ها را سریع و در لحظه مشاهده کنید، کافی است قابلیت Always-on Display اسمارت فون ال جی G8s ThinQ را فعال کنید. به لطف کیفیت عالی نمایشگر OLED و مصرف بسیار پایین آن، بخشی از نمایشگر می‌تواند همیشه روشن بوده و اطلاعات ضروری را به شما نشان دهد. این‌گونه نیازی نیست که برای هر بار دیدن نوتیفیکیشن یا ساعت، با زدن دکمه پاور صفحه موبایل را روشن کنید. مسیر Settings > Display > Always-on display را دنبال کنید تا این قابلیت را فعال کرده و محتوای نمایشی مورد نظر را هم انتخاب کنید. در اینجا حتی می‌توانید کنترل‌های موسیقی و برخی امکانات اپلیکیشن‌ها را هم در دسترس داشته باشید. احتمالا از تعداد و تنوع شیوه‌های نمایش زمان در این بخش حسابی به وجد خواهید آمد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*