سری گلکسی اس 20 سامسونگ

هر سه گوشی سری گلکسی اس 20 سامسونگ با تراشه SD865 در گیک‌بنچ ظاهر شدند

گوشی‌های سری گلکسی اس 20 سامسونگ (Galaxy S20) تحت آزمون‌های گیک‌بنچ 5.1 قرار گرفتند. جالب اینکه هم نسخه‌های کره‌ای و هم نسخه‌های قابل عرضه در آمریکا، از چیپست پرچمدار کوالکام قدرت می‌گیرند.

ظاهرا سری گلکسی اس 20 سامسونگ فقط در اروپا با تراشه اگزینوس 9830 عرضه خواهد شد و کمپانی کره‌ای برای سایر مناطق، از اسنپدراگون 865 استفاده خواهد کرد. وجود حرف N در انتهای شماره مدل گوشی‌ها، به معنای عرضه‌‌‌ی آن‌ها در کره جنوبی است و حرف U به نسخه‌های قابل عرضه در ایالات متحده اشاره دارد. حرف F هم باید برای نسخه‌های اروپایی باشد که البته نتایج بنچمارک آن‌ها روی پایگاه داده Geekbench قرار نگرفته است.

همچنین با توجه به شماره مدل دستگاه‌ها، به نظر می‌رسد این‌ها گوشی‌های 5G سامسونگ باشند. انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس، در مدل LTE هم عرضه شوند؛ ولی در مورد گلکسی اس 20 اولترا چنین احتمالی اندک شمرده می‌شود.

فهرست نتایج گیک‌بنچ به وجود رم 12 گیگابایتی در هر سه گوشی سری گلکسی اس 20 سامسونگ هم اشاره دارد. البته تفاوت‌هایی که در امتیازات ثبت شده می‌بینیم، به دلیل نهایی نشدن بهینه‌سازی‌های نرم افزاری و سخت افزاری است. اعضای این خانواده در تاریخ 22 بهمن، احتمالا همراه با گوشی منعطف گلکسی زد فلیپ معرفی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اوووه مای گاد چرا رندر اس 20پلاس اولترا انقد عجیبهههه ی غولیه واسه خودش