سانتافه فیس لیفت

تصاویر جاسوسی هیوندای سانتافه فیس لیفت منتشر شد

تصاویر جاسوسی هیوندای سانتافه فیس لیفت حاکی از آن است که این شرکت کره‌ای برای فیس لیفت شاسی بلند پرفروش خود تغییرات زیادی را در نظر گرفته است. در ادامه جزئیات این تغییرات را بررسی می‌کنیم.

کابین هیوندای پالیسید جدید نگاه بسیاری از کارشناسان صنعت خودرو را به دلیل راحتی و تکنولوژی‌های نوین به خود جلب کرد و اکنون شواهد حاکی از آن است که شرکت هیوندای قصد دارد از این کابین در مدل هیوندای سانتافه فیس لیفت نیز استفاده کند. طبق تصاویر جاسوسی که از این خودرو منتشر شده است، در کابین یک کنسول مرکزی اصلاح شده به چشم می‌خورد و طراحان دسته دنده سنتی مدل فعلی را نیز حذف کرده‌اند. چنین اقدامی در هیوندای پالیسید باعث شد تا فضای کنسول بازتر شود و بهره‌مندی از تکنولوژی تعویض دنده با سیم در سانتافه یک تغییر چشمگیر نسبت به نسل فعلی و نسل قبلی به شمار می‌رود.

تغییرات احتمالی در هیوندای سانتافه فیس لیفت

سانتافه فیس لیفت

پیش‌بینی می‌شود مدل فیس لیفت سانتافه نسبت به نسل قبلی خود به صورت چشمگیر ارتقا پیدا کند؛ زیرا چنین سطحی از تغییرات را در هیوندای آزرا (گرنجور) شاهد بودیم که کارشناسان عنوان کردند سطح تغییرات به حدی بود که آن را یک نسل جدید محسوب می‌کنند. از آنجایی که سانتافه در سال 2019 فروش 130 هزار دستگاهی را در بازار آمریکا تجربه کرد، از این رو هیوندای خواهان حفظ این سطح رقابتی بوده و قصد دارد با ارائه ویژگی‌های ممتاز هیوندای پالیسید در این شاسی بلند، بیش از پیش مشتریان جدیدی را جذب کند. همچنین برخی از منابع اعلام کردند یکی دیگر از ارتقاهای این خودرو بحث قوای محرکه هیبریدی آن است که البته تاکنون از شرکت هیوندای جزئیاتی از آن اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اووووف این عکسه که از بیرون از داخل داشبوردش گرفتن عجب چیز خفنیه