گوگل ادز

تبلیغات در گوگل با گوگل ادز

تبلیغات در گوگل با روش گوگل ادز یکی از بهترین تکنیک‌ها رونق کسب و کار است. در این روش به مدت زمان طولانی نیاز ندارید. بلکه به محض پرداخت هزینه و معرفی کلمات کلیدی در سیستم تبلیغات گوگل ادز، می‌توانید برند تجاری خود را به جمع زیادی از کاربران و جستجوگرهای گوگل نمایش دهید. دلایل زیادی وجود دارد که اکنون اغلب کسب و کارها با گوگل ادوردز، تبلیغات خود را در گوگل نمایش می‌دهند.

این دلایل عبارتند از:

برای کلیک‌های باکیفیت هزینه پرداخت می‌کنید

یکی از مزیت‌های تبلیغات گوگل ارزان با کمک Google AdWords، پرداخت هزینه تنها برای چند کلمه‌ی کلیدی است. این کلمات استراتژیک را خودتان انتخاب و به سیستم گوگل ادز معرفی می‌کنند. به عنوان مثال یک شرکت لوله‌کشی، برای تبلیغ شرکت خود می‌تواند کلماتی مثل «شرکت لوله کشی ارزان» را انتخاب و برای آن یک صفحه درست کند. سپس این کلمات را به Google Ads بدهد تا آن را برای کسانی که به دنبال یک شرکت ارزان لوله‌کشی هستند، نمایش دهد.

بر اساس گزارشاتی که از تاثیر تبلیغات در گوگل با روش Google Ads صورت گرفته، مشخص شده است که هر کسب و کاری که برای این سیستم تنها 1 دلار خرج کرده، در مقابل 2 دلار سود کسب کرده است. در این روش مشتریان بالقوه‌ی شما در حال تایپ کردن همان واژه‌هایی هستند که شما به تبلیغات گوگل ادز داده‌اید. بنابراین با جستجوی این کلمات، تبلیغات شما دیده می‌شود.

گوگل بر اساس کلیک مشتریان بر روی تبلیغ از شما هزینه دریافت می‌کند. بنابراین اگر نرخ CTR تبلیغات در گوگل پایین باشد، هزینه‌ی کمتری پرداخت می‌کنید. اگر گزارشات مربوط به شرایط جستجوی کاربران را به خوبی مدیریت و از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید، می‌توانید به طور شگفت‌انگیزی صفحه‌ی مورد نظر خود را در Google نمایش دهید.

بنابراین باید از روش‌های هوشمندانه‌ای از جمله عنوان جذاب و کلمات کلیدی پرکاربرد در متن، استفاده کنید. در این صورت نرخ کلیک‌ها در تبلیغات گوگل بالا می‌رود. این موضوع تاثیر زیادی در موفقیت کمپین شما دارد.

گوگل ادز

با تبلیغات در گوگل می‌توانید با شرکت‌های بزرگ رقابت کنید

یکی از مزیت‌های تبلیغات در Google با روش Google Ads، تبلیغات با رقبای بزرگ است. در دهه‌ی گذشته تنها رسانه‌ی موفقی که با آن تبلیغات انجام می‌شد، تلویزیون بود که در انحصار شرکت‌های بزرگ و کمپانی‌های غول‌پیکر قرار داشت. آن‌ها با پرداخت سرمایه‌های بالا در تلویزیون برندسازی می‌کردند. اما اکنون می‌توانید با تبلیغات گوگل ارزان به راحتی آب خوردن با این شرکت‌ها رقابت کنید.

در تبلیغات در گوگل هر شرکتی که با سیستم گوگل ادز و سئو آشنایی بیشتری داشته باشد، موفق‌تر است. پس بزرگی، کوچکی و سابقه‌ی فعالیت، برای برندسازی کنار گذاشته شده است. اکنون شما با پرداخت حداقل 300 دلار می‌توانید برند خود را در صفحه اول نتایج جستجو نمایش دهید. حتی می‌توانید با بودجه‌ی کمتری فعالیت تبلیغاتی خود را شروع کنید.

طبق تحقیقاتی که توسط یک مؤسسه به نام CLUTCH صورت گرفته، حدود 45 درصد از کسب و کارهای کوچک اکنون برای تبلیغات در گوگل از Google AdWords استفاده می‌کنند. پس می‌توانید نسبت به این تبلیغ امیدوار و خوشبین باشید.

زمانی که برای هر کسب و کاری فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز می‌کنید، باید برای تبلیغات و اثربخشی تمامی صفحات سایت تلاش کنید. تبلیغاتPPC می‌تواند به شما کمک کند تا صفحات فروش و حتی صفحه‌ی «تماس با ما» را نیز در گوگل نمایش دهید. برای این روش باید بودجه‌ی مشخصی را تعیین کنید.

در صورتی که ردیابی درستی داشته باشید، سرمایه‌گذاری شما به بازدهی می‌رسد که در اصطلاح به آن ROAD (بازگشت هزینه تبلیغات) گفته می‌شود. در واقع شما با تبلیغات در گوگل با روش AdWords می‌توانید این سرمایه‌گذاری را به دو برابر، سود تبدیل کنید.

خلاقیت با تعداد محدودی از کاراکترها

تبلیغات در گوگل با روش ADWords این قابلیت را دارد که بتوانید تنها با چند کلمه‌ی کلیدی به نحوی عمل کنید که کاربران بر روی تبلیغات کلیک کنند. بسیاری از کسانی که برای دیده شدن در صفحه نخست گوگل از این سیستم استفاده می‌کنند، برای انتخاب کلمات کلیدی وسواس زیادی دارند. اغلب آن‌ها معتقدند که اگر کلمات کلیدی بهتری در تبلیغات خود انتخاب کنند، بر روی کاربران اثرگذارتر است.

این تفکر کاملا درست است و اگر شما بتوانید با وجود محدودیت کاراکتری در گوگل ادز، خلاقیت به خرج دهید، تبلیغات شما موثرتر خواهد بود.

اشتباهاتی که برایتان گران تمام می‌شود

طبق گفته‌های مدیرعامل شرکت Disruptive Advertising، حدود 61 درصد از سرمایه‌هایی که برای Google AdWords می‌شود، تقریبا به هدر می‌رود و هیچ دستاوردی برای کسب و کارها ندارد. خطاهای ابتدایی می‌توانند باعث ایجاد کمپین‌های AdWords اشتباهی شوند. این مشکل در هر کسب و کاری رخ می‌دهد.

برای مثال اگر حسابدار بی‌مسئولیتی را برای شرکت خود استخدام کنید، ممکن است نرخ مالیات را اشتباه محاسبه کند و یا از پرداخت آن سر باز زند که بعدها باعث جریمه‌ی شما می‌شود. در تبلیغات گوگل هم وضعیت به همین صورت است. اگر کمپین Google AdWords را به درستی تنظیم نکنید، بخش زیادی از سرمایه‌ی شما به هدر می‌رود. توصیه‌ی ما اینست که به سراغ افراد متخصص در تبلیغات گوگل ارزان بروید.

اگر کسی مسئولیت تبلیغات PPC را برای شما بر عهده می‌گیرد، با او شفاف باشید و اطلاعات دقیقی در مورد محصولات، برند و رقبای خود به او بدهید. با این کار او را از نحوه‌ی تبلیغات آگاه می‌کنید.

برخی از بزرگترین اشتباهاتی که در تبلیغات گوگل ادوردز وجود دارد، عبارتند از:

  • استفاده نکردن از محتواهای گسترده
  • عدم مطابقت محتوا با کلمات کلیدی
  • عدم سنجش کلمات کلیدی و نظارت نکردن بر روی نتایج آن‌ها
  • اضافه نکردن کلمات کلیدی منفی
  • ردیابی نادرست کلمات کلیدی که منجر به نتیجه‌گیری اشتباه می‌شود.
  • عدم تنظیم موقعیت مکانی درست براساس اهداف کسب و کار
  • تخصیص نامناسب بودجه

گوگل ادز

تبلیغات در گوگل متناسب با کسب و کار

برای اینکه تبلیغات از طریق گوگل ادوردز به نتیجه برسد، باید اطلاعات بیشتری درباره‌ی شغل خود کسب کنید. دانستن اینکه رقبا در گوگل و حتی در شبکه‌هایی مثل اینستاگرام و یا لینکدین چگونه عمل می‌کنند، می‌توانند اطلاعات دقیقی در مورد‌ نحوه‌ی تبلیغات به شما بدهد. پس با استفاده از مزیت‌های متعدد Google AdWords می‌توانید ترافیک زیادی را در مدت کوتاهی به سمت کلمات کلیدی مورد نظر خود هدایت کنید.

اگر تبلیغات در گوگل به درستی انجام شود، می‌تواند به گنجینه‌ای برای تجارت پرسود تبدیل شود. یکی از مزیت‌های تبلیغات در گوگل با این روش، ساخت کمپین در کمتر از یک ساعت است. اما تاثیرگذاری آن برای کسب و کار شما برای مدت طولانی خواهد بود.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من300دلار میداشتم ی ps4میخریدم