تصویر واقعی گلکسی اس 20 اولترا

تصویر واقعی گلکسی اس 20 اولترا ماژول دوربین‌های آن را نشان می‌دهد

تصویر واقعی گلکسی اس 20 اولترا (Samsung Galaxy S20 Ultra) که ساعاتی پیش به دست ما رسیده، نحوه‌ی قرارگیری دوربین‌ها روی قاب پشتی و حضور یک دوربین پریسکوپی در بین آن‌ها را تأیید می‌کند.

همانطور که احتمالاً مطلع هستید، سامسونگ هفته‌ی آینده 22 بهمن ماه در رویداد خبری ویژه‌ای از گوشی‌های خانواده گلکسی اس 20 رونمایی می‌کند. کمتر از شش روز تا برگزاری این رویداد، حال شاهد انتشار تصویر واقعی گلکسی اس 20 اولترا در دنیای واقعی هستیم که می‌تواند تصاویر منتشر شده در گذشته را نیز تأیید کند.

تصویر واقعی گلکسی اس 20 اولترا

تصویر واقعی گلکسی اس 20 اولترا

گوشی مدل اولترا از یک ماژول مستطیلی شکل بزرگ در قاب پشتی خود میزبانی می‌کند که عرض آن، نصف عرض کل گوشی است. در این ماژول یک دوربین پریسکوپی همراه با سه دوربین دیگر به کار رفته است و یک فلاش LED نیز در کنار آن‌ها حضور دارد. این سنسورها، توسط یک لایه‌ی شیشه‌ای محافظت می‌شوند.

اگر شایعات پیشین واقعیت داشته باشند، این گوشی به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL Bright HMX ساخت سامسونگ، یک دوربین پریسکوپی 48 مگاپیکسلی که قادر به ارائه‌ی زوم 10 برابری اپتیکال و 100 برابری دیجیتالی است، یک دوربین فوق عریض و یک دوربین 64 مگاپیکسلی که پلی برای شکاف بین ماژول‌های معمولی و تله فوتو است، مجهز خواهد بود.

یک منبع دیگر نیز عکسی را در اختیار ما قرار داده که دو گوشی اس 20 اولترا و اس 20 پلاس را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد. مدل پلاس از یک سنسور ToF برخوردار بوده، در حالی که سه سنسور دوربین دیگر آن شامل سنسور 12 مگاپیکسلی معمولی + 64 مگاپیکسلی تله فوتو و 12 مگاپیکسلی فوق عریض می‌شود.

گلکسی اس 20 اولترا در کنار اس 20 پلاس

تصویر واقعی گلکسی اس 20 اولترا