فراگستر پرشیا الکترونیک

همایش شرکت فراگستر پرشیا الکترونیک با محوریت هوش مصنوعی در امنیت برگزار شد

همایش شرکت فراگستر پرشیا الکترونیک با محوریت هوش مصنوعی در امنیت در محل سالن همایش‌های رازی برگزار شد. در این همایش محصولات و دستاوردهای جدید شرکت فراگستر نیز معرفی شد.

همایش شرکت فراگستر پرشیا الکترونیک با محوریت هوش مصنوعی در امنیت و معرفی محصولات و دستاوردهای جدید شرکت در محل سالن همایش‌های رازی برگزار شد. پس از پایان همایش، نشست خبری با حضور رسانه‌ها برگزار و به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد.

جزئیات همایش فراگستر پرشیا الکترونیک

فراگستر پرشیا الکترونیک

در ابتدای نشست فرزاد نوری، مدیرعامل شرکت فراگستر الکترونیک به مشکلات و محدودیت‌های بومی سازی در ایران اشاره کرد و گفت بومی سازی در ایران کار سخت و دشواری است. فراگستر الکترونیک در ابتدای شروع فعالیت با کمپانی تیاندی که در زمینه نظارت تصویری مقام پنجم دنیا را به خود اختصاص داده است آغاز به همکاری نمود.

مدیرعامل شرکت فراگستر الکترونیک در خصوص تولد برند ناظر اظهار داشت:

صنایع تولیدی فراگستر با همکاری و در اختیار داشتن دانش فنی تولیدکنندگان برتر دنیا اقدام به تولید تجهیزات حفاظت الکترونیک با برند ناظر نموده است. برند ناظر به عنوان یک محصول ایرانی قابلیت رقابت با بهترین محصولات روز دنیا را دارد. ناظر به عنوان یک محصول با کیفیت جهت استفاده در پروژه‌های استانی و ملی تولید می‌شود.

فراگستر پرشیا الکترونیک

نوری ادامه داد فراگستر با بیش از 100 نماینده و 5 هزار فعال صنفی، گسترده‌ترین شبکه توزیع محصولات حفاظتی در کشور را داراست و کلیه این محصولات از گارانتی فراگستر و خدمات پشتیبانی 24 ساعته بهره مند هستند. همچنین به منظور سرعت در ارائه خدمات در 17 مرکز استان در سطح کشور انجام می‌پذیرد.

وی در خصوص طراحی و تولید برد مدار چاپی برای اولین بار در ایران خاطرنشان کرد در راستای تنوع تولید فراگستر اقدام به طراحی و تولید انواع قاب‌های محفظه دوربین محفظه‌های پلاستیکی و فلزی همچنین قالب‌های DVR و NVR به علاوه این شرکت برای اولین بار اقدام به طراحی و تولید برد مدار چاپی نموده است.

فراگستر پرشیا الکترونیک

مدیرعامل شرکت فراگستر الکترونیک در ادامه به هوشمند سازی شهرها اشاره کرد و گفت تمام دولت مردان دنیا به این فکر هستند که شهرها را امن و هوشمند کنند. در همین زمینه ما با همکاری جهاد دانشگاهی خواجه نصیر اقدام به راه اندازی اولین دوره دانشگاهی حفاظت الکترونیک پودمانی نموده‌ایم تا یک زبان مشترک بین کارفرما و پیمانکار به وجود آوریم و بتوانیم نرم افزارها را در داخل کشور بومی سازی کنیم. همچنین ما با چند استارت آپ در حال حاضر مشغول فعالیت و همکاری هستیم و از طرح‌های نوین حمایت می‌کنیم.

فراگستر پرشیا الکترونیک

نوری با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد صنایع تولیدی فراگستر بیان داشت:

راه‌اندازی آزمایشگاه پیشرفته و کامل سامانه‌های حفاظت الکترونیک در کنار خط تولید اختصاصی و اتاق تمیز جهت تولید تجهیزات الکترونیکی با فناوری روز دنیا از ویژگی‌های منحصربه‌فرد صنایع تولیدی فراگستر می‌باشد. فراگستر با سبد متنوعی از محصولات حفاظت الکترونیکی از جمله سامانه‌های نظارت تصویری، دزدگیر هوشمند، خانه هوشمند، کابل‌های کواکسیال و شبکه یو. پی .اس‌ها AC و DC منبع تغذیه، تجهیزات جانبی پسیو و اکتیو، سوئیچ‌های شبکه، اتصالات و کانکتورها، کامل‌ترین سبد محصولات کشور در صنعت حفاظت الکترونیک را دارا می‌باشد. همچنین صنایع تولیدی فراگستر در سال 1396 و همکاری شرکت تیاندی اولین محصول قابل ارائه در بازار جهانی با تکنولوژی روز دنیا را آغاز و اکنون این مسئول در سطح کشور و خاورمیانه قابل ارائه است.

وی در پایان به خدمات پس از فروش اشاره و اظهار داشت شرکت فراگستر الکترونیک با راه اندازی گسترده‌ترین شبکه توزیع و خدمات پس از فروش در سراسر کشور توانسته‌اند خدمات ارزنده‌ای به مشتریان و همکاران محترم ارائه نماید. مدیران فراگستر الکترونیک معتقدند که بازوهای اجرایی این شرکت، نمایندگان شرکت هستند و به همین دلیل با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، بهره‌وری را در دفاتر نمایندگی ارتقا می‌دهند. یکی از عواملی که شرکت فراگستر الکترونیک را از بقیه شرکت‌ها در این حوزه متمایز نموده است، ارائه خدمات مشاوره‌ای در بخش‌های مختلف می‌باشد. ارائه خدمات مشاوره به منظور نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته و تعیین نیازهای فنی منطبق با نیاز مشتریان، ارائه خدمات مشاوره بازاریابی و فروش به نمایندگان استانی و عاملیت‌های شهرستان‌ها ارائه خدمات مشاوره فنی به منظور ارتقا سطح دانش فنی محصولات در دفاتر نمایندگی در سراسر کشور و بسیاری دیگر از خدمات مشاوره از قبیل مشاوره حقوقی، مالیات و… همه و همه خدمات مشاوره‌ای است که شرکت فراگستر الکترونیک را متمایز نموده است.

فراگستر با هدف تامین و تولید تجهیزات حفاظت الکترونیک در بازار ایران و منطقه خاورمیانه در سال 1391 شروع به فعالیت نموده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کجا میفروشن ما بگیریم

  2. ما هوش واقعی نداریم چ برسه ب هوش مصنوعی