قیمت شیائومی می 10 و می 10 پرو

جزئیات و قیمت شیائومی می 10 و می 10 پرو پیش از رونمایی فاش شد

دو روز مانده به معرفی پرچمداران جدید شیائومی٬ جزئیات و قیمت شیائومی می 10 و می 10 پرو (Xiaomi Mi 10 and Mi 10 Pro) توسط مدیر این شرکت و البته افشاگران مختلف منتشر شده است.

فقط دو روز مانده به رونمایی از گوشی‌هایی سری می 10 شیائومی٬ طراحی این گوشی توسط مدیرعامل این برند در ویبو فاش شد. می 10 از یک نمایشگر دارای حفره و لبه‌هایی خمیده بهره می‌برد.

13 فوریه (24 بهمن ماه)٬ شیائومی رسماً از گوشی‌های پرچمدار می ۱۰ و می ۱۰ پرو پرده برداری خواهد کرد. اما پیش از معرفی رسمی٬ طیفی از مشخصات آن‌ها در شبکه‌ی اجتماعی ویبو رسمیت یافته است. لی جون٬ مدیرعامل این برند دوشنبه‌ی گذشته تصویر رسمی را منتشر کرد که به برخی از مشخصات می 10 اشاره داشت. وی توضیح داده است که این یک گوشی هوشمند پریمیوم برای طرفداران برند Mi است و شاهکار حاصل از 10 سال موفقیت شیائومی است. علاوه بر این‌ها٬ شما می‌توانید طراحی محصولات آینده‌ی شیائومی را نیز ببینید.

ما نمایشگری را می‌بینیم که اغلب قاب جلویی را پوشش داده است٬ در حالی که لبه‌های گرد و منحنی دارد. یک حفره نیز روی سمت چپ قسمت بالایی پنل نمایشگر وجود دارد که دوربین سلفی در آن حضور دارد. اما در قاب پشتی این گوشی شامل ماژولی با چهار دوربین است که ظاهری شبیه به آنچه در گوشی می نوت 10 دیده‌ایم دارد. سه دوربین به صورت گروهی زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند و چهارمین دوربین جدا از آن‌ها کمی پایین‌تر دیده می‌شود.

این طرح رسمی با تصویری که اواخر ماه ژانویه مشاهده شده بود یکسان است. ما موقعیت یکسانی را در جایگاه دوربین سلفی و ماژول دوربین پشتی می‌بینیم. برخلاف آنچه بسیاری از کاربران انتظار داشتند٬ این طرح کاملاً متفاوت از طرح شیائومی می میکس آلفا است.

افزایش قیمت شیائومی می 10 نسبت به می 9

اما علاوه بر این اطلاعات٬ قیمت شیائومی می 10 و می 10 پرو نیز در توییتر توسط یک افشاگر منتشر شده است.بر اساس این اطلاعات٬ گوشی Mi 10 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه 600 دلار قیمت خواهد داشت٬ در حالی که برای خرید مدلی با پیکربندی 8/256 گیگابایتی باید 650 دلار و 8/256 گیگابایتی نیز 700 دلار بپردازید. گرچه قیمت این محصولات نسبت به سری می 9 سال گذشته بالاتر رفته است٬ اما همچنان قابل قبول‌تر از شایعات پیشین است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*