شیائومی ردمی 8 ای دوال

گوشی شیائومی ردمی 8 ای دوال معرفی شد؛ باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی در یک گوشی اقتصادی

گوشی شیائومی ردمی 8 ای دوال (Xiaomi Redmi 8a Dual) با قیمت زیر 100 دلاری٬ دوربین دوگانه و یک باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد. در ادامه با دیگر مشخصات فنی گوشی اقتصادی ردمی ۸ ای دوال بیشتر آشنا شوید.

اواخر ماه سپتامبر بود که شرکت شیائومی از گوشی ارزان قیمت ردمی 8 ای رونمایی کرد. امروز شاهد معرفی نسخه‌ی جدیدی از آن هستیم. همانطور که از نام گوشی مشخص است٬ گوشی شیائومی ردمی 8 ای دوال از دوربین دوگانه‌ی پشتی شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق برخوردار است. برای عکس‌های سلفی و مکالمات تصویری نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی روی قاب جلویی گوشی به کار رفته است که حالت پرتره را نیز ارائه می‌کند.

روی قاب جلویی گوشی Redmi 8A Dual یک نمایشگر 6.22 اینچی ال سی دی با وضوح +HD دیده می‌شود که توسط گوریلا گلس 5 از آن محافظت می‌شود و قاب پشتی نیز از طراحی بافت شکل Aura XGrip بهره می‌برد که می‌تواند در دست‌گیری دیوایس را سهولت ببخشد. این گوشی هوشمند همچنین با لایه‌ای از P2i پوشیده می‌شود؛ بنابراین می‌توانید با خیال آسوده زیر بارش باران نیز از آن استفاده کنید.

در قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه‌ی اسنپدراگون 439 با همراهی 2 یا 3 گیگابایت رم حضور دارد. این گوشی هوشمند با حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی همراه است که البته به لطف یک اسلات کارت میکرو اس دی می‌توانید آن را تا 512 گیگابایت ارتقاء دهید. یک باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی را بر عهده دارد که توسط درگاه USB-C با سرعت شارژ 18 وات شارژ می‌شود؛ هرچند سازنده در داخل جعبه٬ یک شارژر 10 وات را قرار داده است. اما سمت مثبت قضیه٬ این گوشی از فناوری شارژ‌ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که شما می‌توانید از گوشی خود به عنوان یک پاوربانک نیز استفاده کنید. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به فناوری تشخیص چهره ٬AI Face Unlock رادیو FM بی‌سیم و VoWiFi اشاره کرد.

قیمت ردمی 8 ای دوال

گوشی اقتصادی جدید ردمی با قیمت بسیار رقابتی 90 دلار عرضه خواهد شد. این قیمت مختص به نسخه‌ای با 2 گیگابایت رم است. برای خرید نسخه‌ی مجهز به رم 3 گیگابایتی آن نیز فقط کافیست 7 دلار بیشتر بپردازید. اگر به خرید این گوشی علاقه‌مند شده‌اید٬ می‌توانید هم اکنون این گوشی را در سه رنگ سفید٬ آبی و خاکستری از طریق سایت رسمی شرکت شیائومی خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*