گلکسی اس 20

معرفی گلکسی اس 20 ، گلکسی اس 20 پلاس و اس 20 اولترا از زبان سامسونگ

گلکسی اس 20 ، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا به عنوان جدیدترین پرچمداران سری S سامسونگ معرفی شدند. در ادامه با معرفی سری Galaxy S20 از زبان سامسونگ همراه ما باشید.

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز پرچمدار جدید خود را با نام گلکسی S20 رونمایی کرد که نوع تجربه ما از دنیای اطراف و توانایی ما در ثبت این تجربه‌ها را کاملا متحول می‎کند. سری گوشی های گلکسی S20 یک معماری کاملا جدید را در دوربین خود استفاده کرده که هوش مصنوعی را با بزرگترین حسگر موجود سامسونگ در بازار ترکیب کرده تا کیفیتی فوق‌العاده را به شما ارائه کند. علاوه بر دوربین، با گلکسی اس 20 هر کاری که تا به حال با گوشی هوشمندتان انجام می‌دادید به شکلی ساده‌تر و بهتر، قابل انجام خواهد بود. در هر لحظه از روز موسیقی‌‎ مورد علاقه خودتان را بشنوید، ویدیوی مورد علاقه‌تان را به همان شکلی که دوست دارید تماشا کنید و در زمان حرکت به راحتی بازی‌های مورد علاقه‎تان را اجرا کنید.

گلکسی اس 20

دکتر ت ‎ام رو، رئیس بخش موبایل سامسونگ می‎گوید:

با ورود به دهه جدید، 5G کاملا نوع ارتباط ما و تجربه ما از دنیای اطراف را متحول خواهد کرد. هر سه مدل گلکسی اس 20 دارای قابلیت 5G بوده و به این ترتیب سامسونگ نسلی از گوشی‌های آینده را برای متحول کردن زندگی کاربران خود ارائه می‌کند. دوربین‌های این گوشی‌ با استفاده از هوش مصنوعی به شما امکان می‌‎دهد تمامی لحظات زندگی‎تان را در همان آن، ثبت کرده و به شکلی ساده‎تر با کسانی که دوست‎شان دارید، ارتباط برقرار کنید.

ترسیم آینده ارتباطات

با ظهور 5G دهه‎ای جدید از نوآوری‎های موبایلی آغاز شده است. برای استفاده بهتر از این نسل نوین ارتباطات، سری جدید گلکسی اس 20 سامسونگ (گلکسی اس 20، اس 20 پلاس، اس 20 اولترا) مجهز به فناوری ‎ 5 هستند. گلکسی S20 پلاس و گلگسی S20 Ultra اولین گوشی‌‎هایی هستند که به شما امکان می‎دهد با استفاده از هر دوی sub-6 و mmWave، تجربه‎ای نوین از یک گوشی موبایل داشته باشید. سری گلکسی S20 امکان عرضه قابلیت 5G به هردو شکل مستقل (Standalone) و غیرمستقل (Non-Standalone) را دارد.

گلکسی اس 20

عکاسی به سبکی نوین

امروزه بیش از همیشه ما لحظات زندگی‌مان را ثبت کرده و با استفاده از گوشی‎های هوشمندمان، داستان زندگی‎ خودمان را روایت می‎کنیم. به همین دلیل دوربین مهم‌ترین خصوصیات مورد نظر کاربران در زمان تصمیم برای خرید یک گوشی هوشمند است. سری گلکسی اس 20 متناسب با این سبک زندگ ‎ما طراحی شده و سیستم دوربین کاملا جدیدی در آن پیاده‌سازی شده است. این دوربین با استفاده از هوش مصنوعی در کنار بزرگترین حسگر تصویر موجود در بازار، بهترین تصویر را از هر لحظه از زندگی‎مان در اختیار ما قرار می‎دهد.

گلکسی اس 20

  • عکسی دقیق و شفاف: دوربین گلکسی S20 رزولوشن فوق‌العاده بالایی دارد (108 مگاپیکسل در نسخه S20 اولترا، 64 مگاپیکسل در نسخه S20 و S20+) و می‎تواند تمامی جزییات را به شفاف‎ترین شکل در عکس شما پیاده‌سازی کند. گلکسی S20 Ultra با ترکیب 9 پیکسل هر عکس در قالب یک پیکسل، توانسته سطح حساسیت حسگر را تا حد زیادی ارتقا می‌دهد که در نهایت و با استفاده از فناوری‎های پیشرفته دیگر، به گرفتن تصاویر بسیار شفاف‎تر در فضاهای با نور کم منجر می‎شود.
  • امکان زوم بی‎سابقه: فناوری Space Zoom در گلکسی S20 به شما امکان می‎دهد حتی از فاصله‌ای‎ بسیار دور بتوانید کاملا روی سوژه‌تان زوم کنید. در نسخه‌های گلکسی S20 و S20+ با این فناوری می‌توانید تا 30 برابر زوم کنید و در نسخه S20 Ultra با توجه به استفاده از فناوری پیشرفته لنزهای چینشی (Folded Lens) شما می‎توانید تا 10 برابر زوم اپتیکال و تا 100 برابر زوم در فناوری Space Zoom انجام دهید. فناوری پیشرفته کراپ-زوم در سری گلکسی S20 به کاربر امکان می‎دهد بعد از گرفتن تصویر به راحتی آن را برش داده و تدوین کند، بدون آنکه کیفیت نهایی تصویر کاهش داشته باشد.
  • یک برداشت، انبوهی از تصاویر: گزینه تک برداشت یا Single Take به شما امکان می‌دهد تا در عین آن که از لحظات خود لذت می‌‏برید، بتوانید آنها را ثبت هم بکنید. گلکسی S20 می‎تواند چندین تصویر شامل انواع عکس و ویدیو به شکل‎های Live Focus، کراپ شده، اولترا واید و غیره را همزمان ذخیره کرده و با استفاده از هوش مصنوعی بهترین برداشت را از میان آنها انتخاب کند.
  • فیلمبرداری حرفه‎ای: گلکسی اس 20 امکان فیلمبرداری فوق‎العاده 8K را برای شما فراهم می‎کند تا بتوانید دنیای اطرافتان را با رنگ‎های واقعی و کیفیت فوق‌العاده ثبت کنید. با وجود فناوری Super Steady که از تحلیل حرکت با هوش مصنوعی و ثابت‌سازی تصویر استفاده می‌کند، حتی ویدیوهایی که در حال حرکت گرفته شده‎اند هم کاملا بدون لرزش ثبت می‎شوند. وقتی کار فیلمبرداری تمام شد، می‎توانید ویدیو خود را به یک تلویزیون QLED 8K سامسونگ استریم کرده و آن را با بالاترین کیفیت ممکن تماشا کنید.

کارهایی که دوست دارید را به شکلی بهتر انجام دهید

سری گلکسی به شما امکان می دهد تا هر کاری که دوست دارید را بهتر و ساده‌تر روی گوشی‌تان انجام دهید. اما سری گلکسی اس 20 با داشتن مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید و مشارکت با طرف‌های ثالث، امکانات گسترده‌ای را در اختیار شما قرار داده است:

  • موسیقی: چه در حال راه رفتن یا گرم کردن خودتان در باشگاه باشید، با تلفیق بیکسبی روتینز سامسونگ و اسپاتی فای، می‎توانید بسته به موسیقی مناسب شرایط خودتان گوش کنید. با گزینه Music Share هم می‌توانید اتصال بلوتوثی خود به سیستم صوتی خودرو را با دیگران به اشتراک بگذارید تا به صورت نوبتی شما یا سرنشینان دیگر خودرو بتوانید موسیقی مورد علاقه‎تان را از روی گوشی‎تان پخش کنید.
  • تماس ویدیویی ساده با Google Dou: با گلکسی S20 می‎توانید با همه کسانی که در زندگی‎تان مهم هستند به راحتی تماس ویدیویی برقرار کنید. این گوشی با استفاده از قابلیت 5G و همکاری با Google Dou تجربه بهتری از تماس ویدیویی به شما می‎دهد. در سری جدید پرچمداران سامسونگ از همان شماره‎گیر گوشی می‎توانید روی دکمه Google Dou ضربه زده و به راحتی یک تماس ویدیویی Full HD را آغاز کنید. Google Dou با انواع سیستم‌های عامل همخوانی دارد و لذا محدودیتی در استفاده از تماس ویدیویی نخواهید داشت. با استفاده از لنز واید دوربین گوشی‏، می‌توانید همه اعضای خانواده را در تصویر جای داده و با 8 نفر از دوستان‎تان به صورت همزمان مکالمه تصویری کنید.
  • یوتیوب روی 5G: ویدیوهای 8K خود را بهتر و سریع‌تر با دنیا به اشتراک بگذارید. همکاری سامسونگ با یوتیوب به شما امکان می‌دهد تا بتوانید ویدیوهای 8K خود را مستقیما روی یوتیوب آپلود کنید. قابلیت 5G گوشی سرعت آپلود شما را تا حد زیادی ارتقا می‎دهد.
  • استریم: با توجه به دوربین حرفه‌ای گلکسی S20 و مشارکت سامسونگ با نتفلیکس، این گوشی اکنون در اختیار کارگردانان شناخته شده‌ای قرار گرفته است تا محتواهایی اختصاصی برای کاربران سامسونگ بسازند. در عین حال شما می‎توانید به راحتی و با استفاده از بیکسبی در اپلیکیشن نتفلیکس جستجو کنید.
  • گیم: سری گلکسی اس 20 بازی روی موبایل را یک سطح ارتقا داده است. با وجود نمایشگر 120 هرتزی، تمام صحنه‌های بازی را به صورتی فوق‎العاده روان خواهید دید که برای بازی روی شبکه‌های 5G عالی است. سامسونگ در همکاری خود با شرکت مایکروسافت در فصل بهار بازی Forza Street را در گلکسی استور ارائه خواهد کرد که اولین بار است این بازی کنسولی روی موبایل عرضه می‎شود. این نمایشگر در کنار یک پردازنده فوق سریع و 12 گیگابایت رم، صدای تقویت شده توسط AKG و گزینه گیم بوستر، که در پشت صحنه عملکرد گوشی را متناسب با بازی شما تقویت می‎کند، همه و همه باعث می‎شوند تا گلکسی S20 تجربه‎ای قدرتمند از بازی موبایلی را در اختیار شما قرار دهد.

تجربه بی‎انتها

سری گلکسی اس 20 به عنوان جدیدترین گوشی سامسونگ مجموعه‌ای از قابلیت‌های پیشرفته مورد انتظار کاربران را در خود جای داده است. گلکسی S20 امن‌ترین گوشی موجود سامسونگ است که اطلاعات آن با استفاده از سامسونگ ناکس حفاظت می‎شود. این پلتفرم امنیتی پیشرفته اطلاعات شما را از سطح چیپ پردازنده تا نرم افزار مورد استفاده، حفاظت می‌کند. گلکسی S20 همچنین دارای یک پردازنده امن جدید به نام چیپ نگهبان یا Guardian Chip است که از گوشی در برابر حملات سخ ‎افزاری هم حراست می‎کند.

سری گلکسی اس 20 همچنین دارای باتری بزرگ و هوشمندی است که همراه با یک شارژر 25 واتی عرضه می‌شود. نسخه گلکسی S20 Ultra از شارژر فوق سریع 45 واتی هم پشتیبانی می‌کند. همه نسخه‌های گلکسی S20 به صورت پیش فرض دارای حافظه بسیار بزرگ (129 گیگابایت برای اس 20، 128 و 512 گیگابایت برای اس 20 پلاس و S20 اولترا) هستند.

در سری گلکسی اس 20 شما می‎توانید ساده‎ترین، روان‎ترین و نوآورانه‌ترین رابط کاربری سامسونگ به نام One UI 2 را تجربه کنید. همچنین می‎توانید با استفاده از گلکسی S20 خانه هوشمند خود را از طریق Smart Things کنترل کرده و با اپلیکیشن سامسونگ هلث، به سلامتی خود کمک کنید.

گلکسی بادز پلاس

گلکسی بادز

با استفاده از گلگسی buds+ شما می‎توانید خودتان را در موسیقی و پادکست غرق کنید. صدای گلکسی بادز پلاس توسط شرکت akg تنظیم شده و مجهز به بلندگوهای دینامیکی دو خروجی در کنار 3 میکروفون برای رسیدن به کیفیت صدایی بی نظیر است. عملکرد باتری گلکسی بادز پلاس هم تا 11 ساعت ارتقا پیدا کرده و همچنین در صورت استفاده از کیس می‌توانید 11 ساعت دیگر هم از آنها استفاده کنید. اپلیکیش buds+ اکنون امکان نصب روی سیستم عامل ios را هم دارد و در نتیجه شما می‎توانید با هر دستگاه همراهی، از کیفیت صدای بادز پلاس لذت ببرید. با توجه به همکاری سامسونگ با اسپاتیفای، شما می‎توانید تنها با یکبار فشردن دکمه پلی، موسیقی یا پادکست مورد علاقه‌تان را در هر جایی گوش کنید.

عرضه گلکسی S20

عرضه سری گلکسی اس 20 از روز 16 اسفند و در رنگ‌های مختلف آغاز خواهد شد:

  • گلکسی S20: خاکستری، آبی صورتی
  • گلکسی S20+: خاکستری آبی، مشکی
  • گلکسی S20 Ultra: خاکستری، مشکی

مشخصات سری گلکسی اس 20 سامسونگ

گوشیگلکسی S20گلکسی S20 پلاسگلکسی S20 اولترا
نمایشگر
 
6.2 اینچ دینامیک امولد 2X از نوع Infinity-O با وضوح کواد اچ دی پلاس (3200 در 1440 پیکسل)، اچ دی آر 10 پلاس، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز6.7 اینچ دینامیک امولد 2X از نوع Infinity-O با وضوح کواد اچ دی پلاس (3200 در 1440 پیکسل)، اچ دی آر 10 پلاس، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی6.9 اینچ دینامیک امولد 2X از نوع Infinity-O با وضوح کواد اچ دی پلاس (3200 در 1440 پیکسل)، اچ دی آر 10 پلاس، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی

نمایشگر Infinity-O: یک نمایشگر که کل قسمت جلوی گوشی را گرفته و تقریبا بدون حاشیه

نرخ پیش فرض بروزرسانی 60 هرتز است. باید در تنظیمات نرخ بروزرسانی برای 120 هرتز شود

دوربین عقب
 
سه گانه شامل سنسور 12 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/1.8، زاویه دید 79 درجه، لرزش‌گیر اپتیکال، فوکوس خودکار و Super Speed Dual Pixel + سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید با دیافراگم f/2.2 و زاویه دید 120 درجه + سنسور 64 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/2.0، زاویه دید 76 درجه، لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فازچهارگانه شامل سنسور 12 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/1.8، زاویه دید 79 درجه، فوکوس خودکار، لرزش‌گیر اپتیکال و Super Speed Dual Pixel + سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید با دیافراگم f/2.2 و زاویه دید 120 درجه + سنسور 64 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/2.0، زاویه دید 76 درجه، لرزش‌گیر اپتیکال، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز + سنسور تشخیص عمق میدانچهارگانه شامل سنسور 108 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/1.8، زاویه دید 79 درجه، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز و لرزش‌گیر اپتیکال + سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید با دیافراگم f/2.2 و زاویه دید 120 درجه + سنسور 48 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/3.5، زاویه دید 24 درجه، لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز + ‌سنسور تشخیص عمق میدان
* Super Resolution Zoom در دوربین تله فوتو گلکسی S20 و اس 20 پلاس از زوم دیجیتال استفاده می کند که ممکن است باعث اختلال در تصویر شود

** 48 مگاپیکسل دوربین تله فوتو اس 20 اولترا صرفا برای زوم کردن

دوربین سلفی10 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، زاویه دید 80 درجه فوکوس خودکار دوال پیکسل10 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، زاویه دید 80 درجه و فوکوس خودکار دوال پیکسل40 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، زاویه دید 80 درجه و فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز
ابعاد و وزنابعاد: 151.7 در 69.1 در 7.9 میلی‌متر
وزن: 163 گرم
ابعاد: 161.9 در 73.7 در 7.8 میلی‌متر
وزن: 186 گرموزن نسخه 5G برابر 188
ابعاد: 166.9 در 76.0 در 8.8 میلی‌متر
وزن: 220 گرموزن نسخه 5G برابر 222 گرم
AP– 7㎚ 64-bit Octa-Core Processor * 2.7㎓ (Maximum Clock Speed) + 2.5㎓ + 2㎓
– 7㎚ 64-bit Octa-Core Processor * 2.8㎓ (Maximum Clock Speed) + 2.4㎓ + 1.8㎓
* بسته به بازار و اپراتور ممکن است تغییر کند
حافظه
 
نسخه 5G

12 گیگابایت رم LPDDR5 با حافظه داخلی 128 گیگابایت

نسخه LTE

8 گیگابایت رم LPDDR5 با حافظه داخلی  128 گیگابایت

نسخه 5G

12 گیگابایت رم LPDDR5 با حافظه داخلی 128 یا 256 یا 512 گیگابایت

نسخه LTE

8 گیگابایت رم LPDDR5 با حافظه داخلی  128 گیگابایت

نسخه 5G و LTE

16 گیگابایت رم LPDDR5 با حافظه داخلی 512 گیگابایت

12 گیگابایت رم LPDDR5 با حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت

* بسته به بازار، رنگ، مدل و اپراتور ممکن است متفاوت باشد

* حافظه واقعی قابل استفاده بسته به نرم افزارهای نصب شده پیش فرض متفاوت است

حافظه قابل افزایش و سیم کارتمدل تک سیم کارت: یک سیم کارت نانو و یک اسلات میکرو اس دی (تا 1 ترابایت)

مدل دو سیم کارت (اسلات دو کاربرده): یک سیم کارت نانو و یک سیم کارت نانو یا یک میکرو اس دی (تا 1 ترابایت)

* سیم کارت به صورت جداگانه فروخته می‌شود. عرضه نسخه دو سیم کارت بسته به کشور و اپراتور متفاوت خواهد بود

* حافظه میکرو اس دی مجزا فروخته می‌شود. عرضه آن بسته به کشور و تولیدکننده متفاوت خواهد بود

* پشتیبانی از eSIM روی گلکسی S20 و S20+ و S20 Ultra نیازمند برنامه خدمات بی سیم بوده و به شما امکان می‌دهد تا یک برنامه شبکه موبایلی را بدون استفاده از سیم نانو فعال کنید. عرضه eSIM بسته به کشور و اپراتور متفاوت خواهد بود. مسئله پشتیبانی از eSIM را از اپراتور خود پیگیری کنید.

باتری
 
4000 میلی‌آمپرساعت4500 میلی‌آمپرساعت5000 میلی‌آمپرساعت
* مقدار اسمی برابر نتیجه آزمایش توسط طرف های ثالث است. مقدار اسمی میانگین مقادیر به دست آماده از آزمایش نمونه‌های متفاوت با توجه به انحراف احتمالی در ظرفیت باتری تحت استاندارد IEC 61960 است. ظرفیت نرخی (حداقل) برابر 3880mAh  برای اس 20، 4370mAh برای اس 20 پلاس و 4855mAh برای Galaxy S20 Ultra است. عمر واقعی باتری بسته محیط شبکه، کاربرد و دیگر عوامل ممکن است متفاوت باشد.
شارژبهبود سرعت شارژ با شارژ بی سیم 2.0

امکان شارژ سریع در هر دو حالت سیمی و بی سیم

* شارژ سیمی با QC2.0 و AFC سازگار است

* شارژ بی سیم با WPCWireless PowerShare سازگار است

 

* شارژ سریع بی سیم 2.0 در حال حاضر برای استند شارژ بی سیم، پد شارژ دوگانه بی سیم، و دیگر ابزارهایی که از شارژ بی سیم 10 وات یا بیشتر پشتیبانی می‌کنند، عرضه شده است. به صورت جداگانه فروخته می‌شود. سرعت شارژ واقعی ممکن است بسته به کاربرد واقعی و شرایط شارژ و دیگر عوامل متغیر باشد. شارژر بی سیم نیازمند اتصال به جریان برق است. پیشنهاد می‌کنیم از آداپتور و کابل شارژ داخل جعبه استفاده کنید زیرا استفاده از محصولات شرکت‌های ثالث می‌تواند به استند شارژ بی سیم و پد شارژ بی سیم دوگانه صدمه بزند یا سرعت شارژ را پایین بیاورد.

 

* اشتراک شارژ بی سیم محدود به گوشی های هوشمند سامسونگ و یا برندهای دیگری است که از شارژ بی سیم Qi استفاده می کنند مانند Galaxy S20, S20+, S20 Ultra, Z Flip, Note10, Note10+, S10e, S10, S10+, Fold, S9, S9+, S8, S8+, S8 Active, S7, S7 edge, S7 Active, S6, S6 edge, S6 Active, S6 edge+, Note9, Note8, Note FE, Note5,  و ابزارهای پوشیدنی مانند  Galaxy Watch Active2, Galaxy Watch Active, Gear Sport, Gear S3, Galaxy Watch,  و Galaxy Buds. اگر میزان شارژ باتری کمتر از 30 درصد باشد، ممکن است اشتراک شارژ بی سیم کار نکند. همچنین ممکن است با تجهیزات جانبی، وجود کاور و محصولات برندهای دیگر یا برخی ابزارهای پوشیدنی سامسونگ کار نکند. ممکن است بر آنتن دهی یا خدمات داده‌ای، بسته به شرایط شبکه شما، تاثیر بگذارد.

سیستم عاملاندروید 10
شبکه و اتصالات5G
5G Non-Standalone (NSA), 5G Standalone (SA), Sub6 / mmWave*, Dynamic Spectrum Sharing (DSS)
LTE
Enhanced 4×4 MIMO, Up to 7CA, LAA,  LTE Cat.20
Up to 2.0Gbps Download / Up to 200Mbps UploadWi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax 2.4G+5GHz, HE80, MIMO, 1024-QAM
Up to 1.2Gbps Download / Up to 1.2Gbps UploadBluetooth
Bluetooth® v 5.0 , ANT+, USB type-C, NFC, Location (GPS, Galileo, Glonass, BeiDou)*S20 only supports Sub6*LTE: LAA is only for US* سرعت واقعی ممکن است بسته به کشور، اپراتور و محیط کاربر متغیر باشد* نیازمند اتصال بهینه 5G است. سرعت واقعی ممکن است بسته به کشور، اپراتور و محیط کاربر متغیر باشد

* پوشش Galileo و BeiDou ممکن است محدود باشد. BeiDou ممکن است برای کشورهای خاصی موجود نباشد.

پرداختNFC, MST
* بسته به بازار، اپراتور و تامین کننده خدمات ممکن است متفاوت باشد
حسگرهاحسگر اثر انگشت اولتراسونیک، شتاب سنج، فشارسنج، حسگر جهت، حسگر ژئومغناطیسی، حسگر Hall، حسگر مجاورت، حسگر نور RGB
تایید هویتقفل: الگو، رمز، پین

نوع قفل بیومتریک: حسگر اثر انگشت، تشخیص چهره

صدااسپیکرهای استریو و هدفون با صدای AKG

صدای فراگیر با فناوری دالبی آتموس (دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس)

* هدفون: از نوع کانال هیبریدی، واحد دینامیکی دو خروجی

 

فرمت های صوتی قابل پخش

MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, APE, DSF, DFF

ویدیوفرمت های تصویری قابل پخش

MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا مشخصات اس ۲۰الترا نشون دهنده ی یک غول ب تمام معناست

    منتظر نتایج درخشانش در دزو مارک هستم