گلکسی زد فلیپ

معرفی گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ از زبان سامسونگ

سامسونگ گلکسی زد فلیپ (Samsung Galaxy Z Flip) به عنوان نسخه جدید گوشی تاشو سامسونگ معرفی شد. با گلکسی Z Flip آینده تغییر شکل می‌دهد.

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از نسخه جدید گوشی تاشوی خود با نام گلکسی Z Flip رونمایی کرد. گوشی پیشرو و زیبای گلکسی زد فلیپ برای کسانی طراحی شده است که جدیدترین فناوری‌های روز را برای ابراز خودشان استفاده می‌کنند. در مهندسی گلکسی Z Flip از نوع کاملا جدیدی از شیشه تاشو استفاده شده که در واقع با تغییر قوانین فیزیک یک نمایشگر 6.7 اینچی را می‎سازد که به شکل یک گوشی زیبا و کوچک تا شده و کاملا در کف دست‎تان جا می‎گیرد. در ساخت گوشی گلکسی زد فلیپ از یک لولای مخفی نوآورانه و UX کاملا اختصاصی استفاده شده است که روش‌هایی کاملا جدید را برای گرفتن عکس، اشتراک‌گذاری و تجربه محتواهای گوناگون در اختیار کاربر قرار می‌‎دهد. همه خصوصیات گلکسی Z Flip از طراحی زیبا تا تجربه‌ای کاملا متفاوت از دوربین گوشی، در واقع آغاز دهه‌ای جدید در عرصه نوآوری‌های گوشی‌های تاشو هستند.

گلکسی زد فلیپ

دکتر تی ام رو، رئیس بخش سامسونگ موبایل می‌گوید:

هیجانی که برای گلکسی فولد ایجاد شد، به ما در سامسونگ انگیزه داد. حالا گلکسی Z Flip یک قدم مهم دیگر برای ایجاد دسته‌ای جدید از گوشی‌های تاشو با شکلی کاملا متفاوت برای کاربران است که نمایشگری جدید و از همه مهم‌تر، تجربه‌ای کاملا جدید از گوشی را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

او افزود با طراحی تاشوی منحصربه‌فرد گلکسی Z Flip و تجربه کاربری خاص آن، ما تعریفی جدید از یک گوشی همراه و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار داده، ارائه کرده‌ایم.

میراث فولد

گوشی گلکسی فولد آغاز عصر گوشی‌های تاشو بود. حالا گلکسی زد فلیپ در واقع دهه جدید را شکل می‌دهد. این گوشی به عنوان اولین عضو سری Z، یک گروه محصولی جدید را ایجاد می‎کند که تعهد سامسونگ به پیشتازی در این عرصه و استفاده از فناوری‌ها و فرم‌فکتورهای جدید برای خلق یک تجربه تاشو را نشان داده و در سال‌های پیش رو موجب شگفتی و هیجان همه خواهد شد.

فناوری در کنار مد

طراحی کوچک و زیبای گلکسی Z Flip برای کسانی است که استفاده از فناوری‌ را راهی برای نمایش خودشان می‌دانند. و مجموعه نوآوری‎های پیاده‎سازی شده در گلکسی Z Flip امکان چنین کاری را با اطمینان به آنها می‎دهد.

شیک و اندازه جیب شما: گلکسی زد فلیپ به شکلی طراحی شده تا اندازه یک کیف پول تا شود و شما بتوانید به راحتی آن را داخل جیب یا کیف خود بگذارید. این گوشی در حال بسته، یک دستگاه زیبا و کوچک، اندازه کف دست شماست. و در حالت باز، اندازه صفحه آن تقریبا دو برابر شده و به یک نمایشگر چشم‎نواز 6.7 اینچی تبدیل می‎شود. مجموعه رنگ‌های زیبا، طراحی ظریف حاشیه‌ها و نوع بسته شدن آن که صدایی دلپذیر دارد، مطمئنا توجه همه را به گلکسی Z Flip جلب خواهد کرد.

گلکسی زد فلیپ

اولین نمایشگر شیشه‌ای تاشوی جهان: گلکسی Z Flip مجهز به نمایشگر Infinity Flex با استفاده از شیشه فوق ظریف یا Ultra Thin Glass با قابلیت تا شدن است که حق ثبت آن هم متعلق به سامسونگ است. در نتیجه محصول نهایی یک گوشی زیبا و باریک با ظاهری پرمیموم است که حسی بی‎نظیر از یک گوشی تاشو را به شما منتقل می‎کند. با توجه به اینکه خط تای گوشی هم در داخل و مرکز نمایشگر قرار می‌گیرد، هیچ حفره یا اختلالی در تصویر وجود ندارد و این یعنی اولین نمایشگر سامسونگ با نسبت تصویر 21.9:9 لذتی بی‎سابقه از تماشای محتوا را در اختیار شما قرار می‌دهد.

لولای مخفی جدید: لولای جدید و مخفی گلکسی Z Flip حاصل هنر مهندسی است. این لولا با یک مکانیزم CAM دوگانه تقویت شده که به شکلی کوچک اما پیچیده برای اطمینان از روان و پایدار بودن تا شدن گوشی طراحی شده است. گلکسی زد فلیپ امکان این را دارد که در زاویه‎های متفاوت، مانند صفحه نمایش ل ‎تاپ، باز بماند. سیستم لولای مخفی این گوشی همچنین مجهز به فناوری جدید سامسونگ است که از فیبرهای نایلونی تولید شده با فناوری‌های برش فوق ریز، برای دور کردن گرد و خاک از لولا استفاده می‎کند.

تجربه آینده

گلکسی Z Flip برای سبک زندگی پرحرکت امروزی طراحی شده است. حالا می‌توانید از زوایای متنوع و بدون نیاز به استفاده از دست، کارهایتان را انجام دهید. این تجربه تاشوی منحصربه‌فرد در میان گوشی های هوشمند موجود در بازار بی‌نظیر است.

کار بیشتر بدون نیاز به دست: وقتی گلکسی Z Flip باز می‌‏شود، می‌‏تواند تقریبا در هر زاویه‎ای باز بماند و این یعنی شما می‎توانید به شکل‌هایی بسیار متفاوت از خودتان سلفی گرفته و یا صحنه‌های مورد نظرتان را ثبت کنید و یا بدون نیاز به دست با  گوگل دو (Google Duo) تماس ویدیویی برقرار کنید.

حالت Flex: سامسونگ در همکاری نزدیک با گوگل، حالت Flex را طراحی کرده است که در واقع تجربه کاری ویژه گلکسی زد فلیپ با توجه به فرم تا شدن آن است. وقتی گوشی را جایی قرار داده و در دست نگرفته باشید، صفحه نمایش آن به صورت خودکار به دو بخش 4 اینچی تقسیم می‎شود و در نتیجه شما می‎توانید به راحتی تصاویر، ویدیو یا محتواها را در نیمه بالایی صفحه نمایش مشاهده کرده و در نیمه پایینی آنها را کنترل کنید. مثلا به راحتی ویدیوهای یوتیوب را در نیمه بالایی تماشا کرده و در نیمه پایینی به دنبال ویدیوهای دیگر گشته و یا شرح آنها را خوانده و درباره شان نظر بدهید.

دوربینی متفاوت: گلکسی زد فلیپ واقعا می‎تواند بدون نیاز به پایه بایستد و در نتیجه شما می‎توانید تصاویر بیشتری، از عکس‌های گروهی زمان‌بندی شده تا تصاویر واضح در شب، را در حال حرکت ثبت کنید. بدون نیاز به دست، یا حتی سه پایه، بهترین محتوای تصویری را برای شبکه‌های اجتماعی‌تان تولید کنید. با استفاده از حالت شب در دوربین می‎توانید در شب هم ویدیوی هایپرلپس و یا عکس‌هایی کاملا واضح بگیرید بدون اینکه نیاز به استفاده از فلش باشد. فقط کافی است گوشی را باز کرده و آن را روی یک میز بگذارید. در حالت بسته هم تنها با استفاده از یک دست و از طریق دوربین پشتی گوشی می‎توانید سلفی‌های با کیفیت بگیرید. همچنین می‎توانید ویدیوهای با نسبت 16:9 بگیرید که بهترین نسبت برای بارگذاری روی شبکه‌های اجتماعی است.

نوتیفیکشن به سبک خودتان: گلکسی Z Flip چه در حالت بسته، چه ایستاده و چه باز، هیچوقت نوتیفیکیشن متنی یا تماسی را از دست نخواهد داد. در حالت بسته می‌توانید تاریخ، ساعت و میزان باتری را تنها با یک نگاه به نمایشگر رویی ببینید. تماس‌ها هم در همان حالت به شما نشان داده می‌شوند و برای پاسخ دادن به آنها نیازی به باز کردن گوشی ندارید. در صورت دریافت پیام متنی هم برای پاسخ کافی است روی نوتیفیکیشن ضربه زده و بعد گوشی را باز کنید تا مستقیما به بخش پاسخ به آن پیام بروید.

چند پنجره فعال: با استفاده از قابلیت Multi-Active Window می‎توایند مولتی‎تسکینگ یا انجام هم‌زمان چند کار را به راحتی انجام دهید. فقط کافی است حالت Multi-Window را باز کرده و بعد اپلیکیشن‌ها را کشیده و داخل آن بیاندازید. در قسمت بالایی می‎توانید یک مقاله مورد علاقه‌تان را مطالعه کنید و در قسمت پایین خرید آنلاین انجام دهید.

بهترین‌های گلکسی

گلکسی Z Flip به عنوان یکی از اعضای خانواده گلکسی، حالا قابلیت تا شدن را هم به این اکوسیستم آورده است. این گوشی قابلیت‌هایی در سطح یک گوشی پرچمدار را در بخش‌های مختلف مانند دوربین، نمایشگر، باتری، امنیت و حتی خدمات سامسونگ هلث، سامسونگ پی، سامسونگ ناکس و غیره به کاربر عرضه می‎کند.

عرضه

گلکسی زد فلیپ با تعداد محدود در رنگ‌های بنفش و مشکی از روز 14 فوریه 2020 در بازارهای منتخب از جمله آمریکا و کره جنوبی عرضه خواهد شد و پس از آن نسخه طلایی آن در برخی کشورها عرضه می‎شود.

مشخصات سامسونگ گلکسی زد فلیپ

نمایشگر اصلی6.7 اینچی دینامیک امولد از نوع Infinity Flex با نسبت تصویر 21.9:9 و وضوح فول اچ دی پلاس (2636 در 1080 پیکسل) و تراکم 425 پیکسل در هر اینچ
نمایشگر جلویی1.1 اینچی سوپر امولد با وضوح 300 در 112 پیکسل و تراکم 303 پیکسل در هر اینچ
ابعاد در حالت بسته73.6 در 87.4 در 17.3 میلی‌متر (قسمت جلویی 15.4 میلی‌متر)
ابعاد در حالت باز73.6 در 167.3 در 7.2 میلی‌متر (نمایشگر 6.9 میلی‌متر)
وزن183 گرم
دوربین جلو10 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4، اندازه پیکسل 1.22 میکرومتر و زاویه دید 80 درجه
دوربین اصلی12 مگاپیکسلی واید با فوکوس خودکار سوپر اسپید دوال پیکسل، لرزش‌گیر اپتیکال، دیافراگم f/1.8، اندازه پیکسل 1.4 میکرومتر، زاویه دید 78 درجه، زوم 8 برابری دیجیتالی، فیلمبرداری اچ دی آر 10 پلاس + 12 مگاپیکسلی اولترا واید با دیافراگم f/2.2، اندازه پیکسل 1.12 میکرومتر و زاویه دید 123 درجه
سخت افزارپردازنده 8 هسته‌ای 7 نانومتری 64 بیت با فرکانس 2.95 گیگاهرتز + 2.41 گیگاهرتز + 1.78 گیگاهرتز
حافظه و رم8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی
باتریباتری دوگانه 3300 میلی‌آمپرساعتی
شارژرفناوری شارژر سریع در هر دو حالت بی سیم و کابلی، وایرلس پاور شیر، شارژر کابلی سازگار با QC2.0 و AFC و شارژر بی سیم سازگار با WPC
سیستم عاملاندورید 10
شبکهEnhanced 2X2 MIMO, 5CA,

LTE Cat.16 Up to 1.0Gbps Download

LTE Cat.13 Up to 150Mbps Upload

Up to 1.0Gbps Download / Up to 150Mbps Upload

ارتباطاتWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5GHz),VHT80 MU-MIMO,256QAM

Bluetooth® v 5.0 (LE up to 2Mbps), ANT+, USB Type-C, NFC, Location (GPS, Galileo, Glonass, BeiDou)

سیم کارتیک eSIM و یک نانوسیم
پرداختSamsung Pay (Link)

Credit & debit cards: supports MST or/and NFC, Prepaid card, Global remittance, Transit, Memberships, Gift cards, Rewards

سنسورهاسنسور اثر انگشت خازنی در لبه کناری، شتاب‌سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور Hall (دیجیتال و آنالوگ)، سنسور مجاورت، سنسور نور RGB
سیستم تایید هویتانواع قفل : الگو، پین، پسوورد

انواع قفل بیومتریک: سنسور اثر انگشت، سیستم تشخیص چهره

صداتک خروجی

صدای فراگیر برای هدفون‌های سیمی و بلوتوثی با فناوری دالبی آتموس

(Dolby Digital, Dolby Digital Plus included.)

UHQ 32-bit &DSD64/128 support

PCM: Up to 32 bits, DSD*: DSD64/128

فرمت صوتی قابل اجرا

MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, APE, DSF, DFF

بلوتوث

خروجی صدای دوگانه : قابلیت اتصال همزمان دو دستگاه به گلکسی

کدک مقیاس پذیری: اتصال بلوتوثی تقویت شده در شرایط تداخل فرکانس رادیویی محیط

ضبط

کیفیت ضبط با AOP Mic  تفویت می‌شود که نویزهای محیط‌ها را به حداقل می‌رساند.

 

ویدیوفرمت‌های ویدئویی قابل پخش

MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

اتصال تلویزیون

بی‌سیم: Smart View (screen mirroring 1080p at 30fps)

امنیتپلتفرم ناکس : نظارت و محافظت لحظه به لحظه. آنتی ویروس و مقابله با بد‌افزارها (تهیه شده توسط مک‌آفی)

پوشه امن (Secure Folder) : یک فضای امن در گوشی برای جداسازی و محافظت از برنامه‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های خصوصی.

محتویات جعبهگلکسی Z Flip، کابل داده، آداپتور مسافرتی، پین Ejection، اتصال USB (OTG)، راهنمای شروع سریع، کاور شفاف، هدفون (USB Type-C) تنظیم شده توسط برند AKG

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*