سامسونگ گلکسی بادز پلاس

بررسی اولیه ایرفون بی‌سیم سامسونگ گلکسی بادز پلاس

غول فناوری کره‌ای در کنار خانواده جدید گلکسی اس 20، از نسخه جدید ایرفون بی‌سیم خود با نام سامسونگ گلکسی بادز پلاس (+Samsung Galaxy Buds) نیز رونمایی کرد. در ادامه بررسی اولیه ایرفون بی‌سیم جدید سامسونگ را می‌بینیم.

اگرچه عمده توجهات به سوی اعضای جدید خانواده گلکسی اس و گلکسی زد فلیپ جلب شده است، اما همانطور که می‌دانید، سامسونگ محصول جذاب دیگری را به نام ایرفون بی‌سیم گلکسی بادز پلاس نیز در جریان رویداد آنپکد معرفی کرد. ما در اینجا برداشت‌های اولیه خود از این محصول را به اشتراک می‌گذاریم. با گجت نیوز همراه باشید.

ایرفون سامسونگ گلکسی بادز پلاس به صورت رایگان برای کسانی که سری گلکسی اس 20 را پیش‌خرید کنند، ارسال خواهد شد. اما همچنین می‌توانید ایرفون بی‌سیم جدید سامسونگ را با قیمت 150 دلار به صورت جداگانه تهیه کنید.

بررسی اولیه سامسونگ گلکسی بادز پلاس

نسخه جدید گلکسی بادز سامسونگ بهبودهای زیادی را نسبت به مدل پیشین خود ارائه می‌دهد. از جمله مهم‌ترین تغییر در این مدل باتری دستگاه است. نسخه پلاس اکنون می‌تواند حدود دو برابر گلکسی بادز اصلی شارژدهی نماید. ایرفون +Galaxy Buds با یک بار شارژ قادر است تا 11 ساعت به صورت بی‌سیم برایتان موسیقی پخش کند.

سامسونگ برای دستیابی به این هدف، ظرفیت باتری هر کدام از گوشی‌ها را از 58 به 85 میلی‌آمپر ارتقا داده است که افزایش چشمگیری است. از طرف دیگر، کیف محافظ ایرفون نیز 18 میلی‌آمپر ظرفیت بیشتری دارد و ظرفیت آن هم اکنون به 270 میلی‌آمپر می‌رسد. سرعت شارژ دستگاه نیز بهبود یافته است و تنها با 3 دقیقه شارژ می‌توانید به مدت یک ساعت از ایرفون استفاده کنید.

ایرفون گلکسی بادز پلاس

کیفیت صدا مسئله دیگری است که سامسونگ روی آن کار کرده است. در هر یک از گوشی‌های گلکسی بادز جدید یک ووفر و توئیتر به صورت دو طرفه جای گرفته است. البته باید گلکسی بادز پلاس را در محیط آرام‌تری نسبت به محل برگزاری مراسم رونمایی سامسونگ امتحان کنیم تا ببینیم که پیکربندی جدید دستگاه چقدر کیفیت صدا را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اما به طور کلی پاسخ بهبود کیفیت صدا نسبت به مدل پیشین مثبت به نظر می‌رسد.

سامسونگ Galaxy Buds

اما یکبار دیگر، ایرفون بی‌سیم جدید سامسونگ فاقد قابلیت حذف صدای اضافه محیط یا نویز کنسلینگ برای گوش دادن به موسیقی است. اما سامسونگ از یک میکروفون اضافی برای خنثی کردن صدای اضافه محیط برای تماس‌های صوتی استفاده کرده است. با توجه به اینکه گلکسی بادز در این یک مورد بخصوص ضعف بزرگی داشت، باید بگوییم که این مورد را شاید بتوان بهترین ارتقای مدل پلاس به حساب آورد.

گلکسی بادز سامسونگ

ویژگی Ambient نیز به لطف استفاده از میکروفون اضافی باید عملکرد بهتری برای کاهش نویز محیط پیرامون داشته باشد. این یک ویژگی تر و تمیز است که وقتی بخواهید در محیط‌های شلوغ با کسی صحبت کنید، به کمکتان خواهد آمد. با نصب اپلیکیشن مخصوص گلکسی بادز بر روی تلفن همراه خود نیز می‌توانید میزان صدای محیط پیرامون را تنظیم کنید.

ایرفون جدید سامسونگ همچنین یکپارچه‌سازی بهتری با اپلیکیشن اسپاتیفای دارد و چند ژست حرکتی نیز وجود دارد که منحصرا با این برنامه کار می‌کند. با این وجود، هنوز هم ژست‌های حرکتی اصلی وجود دارند که می‌توانید برای کنترل اپلیکیشن‌های موسیقی با گلکسی بادز پلاس از آن‌ها استفاده کنید.

سامسونگ گلکسی بادز پلاس

در کل، باید بگوییم که گلکسی بادز پلاس بهبودهای ملموسی را نسبت به مدل پیشین برای کاربر به ارمغان می‌آورد. ایرفون بی‌سیم گلکسی بادز پلاس با قیمت 150 دلار عرضه خواهد شد که قیمت آن نسبت به مدل اصلی 20 دلار افزایش یافته است. اما با توجه به بهبودهای مختلف صورت گرفته، این افزایش هزینه قابل قبول به نظر می‌رسد.

نظر شما در مورد سامسونگ گلکسی بادز پلاس چیست؟ آیا ترجیح می‌دهید برای ایرفون جدید سامسونگ 150 دلار خرج کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کیفیت صداش مهمه بیس داشته باشه با نه؟

  2. طراحیش رو ب شخصه اصلا دوست نداشتم