فلاش پرتابل

مخترع ایرانی با یک فلاش پرتابل در کیک استارتر یک روزه 54 هزار دلار سرمایه جذب کرد

یک مخترع ایرانی به نام آرش حمیدی، یک وسیله به نام PixLight را برای تامین سرمایه در کیک استارتر قرار داده و موفق شده سرمایه قابل توجهی را جذب کند. پیکس لایت در واقع یک فلاش پرتابل با یک چتر برای عکاسی است.

کیک استارتر (KickStarter) یک شرکت آمریکایی و عام‌المنفعه برای کمک به پروژه‌های نوآورانه است که مخترعان و استارت آپ‌ها، ایده‌های نوین و خلاقانه خود را برای جذب سرمایه در آن قرار می‌دهند. به تازگی، یک ایرانی به نام آرش حمیدی با استارت آپ خود، اختراع جدیدی را در کیک استارتر قرار داده و موفق شده سرمایه قابل توجهی را جذب کند.

فلاش پرتابل

پیکس لایت (PixLight) یک فلاش پرتابل با یک چتر است که برای عکاسی با هر دوربینی حتی دوربین گوشی های هوشمند به کار می‌رود و با باتری قابل شارژ کار می‌کند. این وسیله که توسط مخترع ایرانی در کیک استارتر قرار داده شده، در روز اول موفق شد 54 هزار دلار سرمایه جذب کند و تاکنون نیز بیش از 260 نفر از آن حمایت کرده‌اند و بیش از 100 هزار دلار آمریکا سرمایه جذب کرده است. در توضیح این وسیله آمده که یک چراغ پرتابل برای همه دوست‌داران عکاسی است که برای عکاسی با گوشی های هوشمند یا هر دوربین حرفه‌ای دیگری مناسب بوده و با باتری‌های قابل شارژ همراه شده است.

فلاش پرتابل

این چراغ قابل حمل قابلیت نصب آسانی دارد و به راحتی برداشته می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا به راحتی نورپردازی کاملی را برای عکاسی حرفه‌ای داشته باشید. صرف نظر از سطح مهارت عکاسی خود می‌توانید از این محصول برای هر سبک عکاسی، از عکس‌های مراسم عروسی گرفته تا عکس‌های پرتره، معماری یا مد استفاده کنید. همچنین این محصول سازگار با محیط زیست است و همراه با باتری‌های قابل شارژ کار می‌کند.

فلاش پرتابل

برخی از عکاسان حرفه‌ای که از این فلاش پرتابل حمایت کرده‌اند می‌گویند Pixlight یکی از آن ایده‌های هوشمندانه‌ای است که می‌تواند بازی را برای هر عکاسی عوض کند. همچنین یکی از حمایت‌کنندگان دیگر می‌گوید وقتی این محصول را دیدم از قابلیت‌های آن هیجان‌زده شدم. پیکس لایت با گوشی هوشمند شما همگام می‌شود و استفاده از آن بسیار سریع و آسان است. بنابراین برای گرفتن عکس نیازی به ابزارهای نورپردازی گران‌قیمت و حرفه‌ای نخواهید داشت و با کمک این وسیله می‌توانید عکس‌های خیره‌کننده‌ای بگیرید. همراه با این وسیله یک برنامه موبایل عرضه می‌شود که در سیستم عامل اندروید و آی اوس قابل نصب است و به کمک آن می‌توانید Pixlight را مدیریت کنید.

فلاش پرتابل

مشخصات فلاش پرتابل Pixlight

وزن این فلاش پرتابل فقط 1.6 کیلوگرم بوده و طول آن به همراه چتر 203 سانتی‌متر و در حالت برچیده شدن 32 سانتی‌متر است. در حالت فول شارژ این وسیله می‌توانید حدود 400 عکس بگیرید و جنس آن نیز از آلیاژ منیزیم و آلومینیوم با چگالی بالا است. همچنین این فلاش قابل حمل دارای یک سه پایه با قفل زاویه‌دار است و امکان چرخش 360 درجه آن وجود دارد. یک کنترل از راه دور نیز همراه با این وسیله عرضه می‌شود و دکمه‌های کنترل روی وسیله هم قرار گرفته است.

فلاش پرتابل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. استاد حمیدی در ایران هم بسیار درخشان و با تجربه بودن و ما همیشه از تجارب بینظیرشون در سمینارها و ورکشابهاشون نهایت استفاده رو میبردیم و کلی درس گرفتیم در محضرشون
    به نمایندگی از جامعه دانشجویان ایشون براشون همواره آرزوی موفقیت دارم

  2. خخخخخخخخخخخخخ
    نهایت راننده تپسی میشد 🤣

  3. ممنون میشم یک جای گزین بهتر برای عام‌المنفعه پیدا کنید

  4. دمش گرم این تو ایرلن بود راننده اسنپ میشد