لوازم جانبی گوشی شیائومی می 10

لوازم جانبی گوشی شیائومی می 10 معرفی شدند؛ یک اسپیکر با شارژ بی‌سیم٬ یک فن خنک کننده و غیره

لوازم جانبی گوشی شیائومی می 10 نیز در کنار محصولات این خانواده رونمایی شدند. این لوازم شامل یک اسپیکر بلوتوثی با شارژر بی‌سیم٬ یک گیم پد و چندین گجت کاربردی دیگر می‌شوند.

کمپانی شیائومی همراه با رونمایی از گوشی‌های خانواده Mi 10 خود٬ لوازم جانبی مخصوص آن‌ها را نیز معرفی کرد. قطعات جانبی این گوشی از یک اسپیکر بلوتوثی با شارژ بی‌سیم گرفته تا یک شارژر فوق سریع 65 وات را تشکیل می‌دهند. در ادامه به طور کامل شما را با لوازم جانبی گوشی شیائومی می 10 آشنا خواهیم کرد.

1- اسپیکر بلوتوثی با شارژر بی‌سیم

لوازم جانبی گوشی شیائومی می 10

شیائومی روز گذشته یک اسپیکر بلوتوثی جدید را در چین رونمایی کرد. برجسته‌ترین قابلیت این اسپیکر٬ توانایی شارژ بی‌سیم آن٬ حتی در هنگام پخش موسیقی است. اسپیکر بلوتوثی Mi Wireless Bluetooth Speaker می‌تواند با سرعت 30 وات به صورت بی‌سیم شارژ شود. این همان مقدار ولتاژ برای شارژ گوشی‌های خانواده می 10 و گوشی می 9 پرو 5G است. این اسپیکر می‌تواند از طریق NFC یا بلوتوث نسخه‌ی 5 به دستگاه‌ها وصل شود.

قیمت این اسپیکر 36 دلار اعلام شده است. شیائومی برای نخستین بار است که از فناوری پیشرو شارژ‌ بی‌سیم 30 وات در این صنعت استفاده می‌کند و محصولاتی با بهره‌گیری از این فناوری را می‌سازد.

2- شارژر بی‌سیم عمودی 30 وات شیائومی

لوازم جانبی گوشی شیائومی می 10

ما با شارژر بی‌سیم عمودی 30 وات شیائومی آشنایی داریم. این شرکت مجدداً‌ از آن همراه با گوشی‌های خانواده Mi 10 رونمایی کرده است. این شارژر بی‌سیم دارای یک فن بسیار آرام و یک مجرای هوا است که به دفع بهتر حرارت کمک می‌کند. این شرکت وعده داده است که شارژر بی‌سیم عمودی جدیدش به لطف مدیریت بهتر حرارت حتی با بالاترین سطح بارگذاری هم سرعت شارژ بی‌سیم زیادی را ارائه کند. هم اکنون این شارژر با قیمت 29 دلار عرضه می‌شود.

3- روتر شیائومی AIoT AX3600 Wi-Fi 6

لوازم جانبی گوشی شیائومی می 10

نخستین روتر وای فای 6 شیائومی به نام AX3600 که به چیپست ٬IPQ8071A هفت آنتن٬ 512 مگابایت رم و 256 گبگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است٬ وعده‌ی عملکرد بالا و سرعت حداکثری 9.6 گیگابیت بر ثانیه‌ای را می‌دهد. یکی از هفت آنتن روی این روتر یک آنتن اختصاصی AIoT است که از فرکانس دوگانه پشتیبانی م‌کند و سرعت حداکثر 150 مگابیت بر ثانیه را برای دستگاه‌های IoT ارائه می‌کند. قیمت این روتر حدوداً 86 دلار است.

4- فن خنک کننده هوای مخصوص گوشی می 10

لوازم جانبی گوشی شیائومی می 10

شیائومی برای گیمینگ طولانی‌مدت شما یک فن خنک کننده‌ی مخصوص گوشی شیائومی می 10 را توسعه بخشیده است. برخلاف دیگر فن‌های خنک کننده‌ی پرتابل مخصوص گوشی‌های هوشمند٬ فن اکسترنال شیائومی دارای باتری مختص به خود است. بنابراین درگاه USB-C گوشی شما می‌توانید برای اتصال دیگر لوازم جانبی نظیر گیم پد مورد استفاده قرار گیرد. قیمت این فن 19 دلار است.

5- گیم پد گوشی می 10

لوازم جانبی گوشی شیائومی می 10

صحبت از گیم پد شد٬ این شرکت چینی یک گیم پد مخصوص پرچمدار جدیدش را نیز معرفی کرده است. قیمت این گیم پد 33 دلار است.

6- شارژر 65 وات تایپ سی Xiaomi GaN

لوازم جانبی گوشی شیائومی می 10

شیائومی همچنین یک شارژر بسیار جمع و جور 65 وات به نام GaN را برای گوشی‌های هوشمند٬ لپ تاپ‌ها و دیگر دستگاه‌های مجهز به یو اس بی تای C معرفی کرده است. این شارژر می‌تواند با حداکثر نرخ 50 وات٬ گوشی می 10 پرو را فقط در عرض 45 دقیقه به شارژ کامل می‌رساند. برای لپ تاپ‌هایی با پشتیبانی از شارژ 65 وات نیز آن می‌تواند با تمام قدرت استفاده شود. از آنجایی که این شارژر بر پاییه‌ی GaN (نیترید گالیم) است٬ بسیار جمع و جور بوده و به آسانی حمل می‌شود. قیمت این شارژر 21 دلار است.

یک شارژر 65 وات نیز در داخل جعبه‌ی مدل پرو این خانواده قرار دارد.

7- فلیپ کیس می 10

لوازم جانبی گوشی شیائومی می 10

گوشی‌های سری می 10 یک قاب جذاب در چندین رنگ خواهند داشت. این قاب با یک قسمت بریده شده برای تماشای محتوای مهم٬ نظیر آنچه کیس S View سامسونگ ارائه می‌دهد٬ همراه است.

اگر طرفدار رنگ نارنجی نیستید٬ خبر خوب این که می‌توانید آن را در دیگر رنگ‌ها نظیر سبز٬ آبی و قرمز نیز تهیه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فک کنم این فن خنک کننده ب علت اندازع بزرگش چندان کاربردی نیست