دوربین آنر 9 ایکس

تماشا کنید: چگونه بهترین تصاویر را با دوربین آنر 9 ایکس ثبت کنیم؟

گوشی میان رده و خوش‌قیمت آنر 9 ایکس (Honor 9X) از دوربین توانمندی بهره می‌برد. اما چگونه می‌توانیم بهترین تصاویر را با دوربین آنر 9 ایکس ثبت کنیم؟

شرکت چینی Honor با گوشی میان رده آنر 8 ایکس توانست به فروش خوبی دست پیدا کند و حالا با نسل جدید این گوشی میان رده یعنی آنر 9 ایکس (Honor 9X) آمده تا موفقیت‌های گذشته را تکرار کند. آنر 9 ایکس به عنوان یک گوشی خوش‌قیمت و اقتصادی، ویژگی‌ها و مشخصات بسیار خوبی دارد و از طراحی زیبایی بهره می‌برد، اما قطعا در بازار شلوغ میان رده‌ها کار سختی برای موفقیت خواهد داشت.

یکی از مزایای رقابتی و نقاط قوت آنر 9 ایکس، دوربین پشتی سه گانه و دوربین سلفی پاپ آپ یا بالا جهنده آن است. آنر 9X در پشت از دوربین‌های 48 مگاپیکسلی با سنسور IMX582 سونی و دیافراگم f/1.8، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید یا فوق عریض با زاویه 120 درجه و دیافراگم f/2.4 و یک حسگر تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 برای خلق افکت بوکه بهره می‌برد. این گوشی همچنین دارای فلاش LED و قابلیت‌های اچ دی آر، پانوراما و هوش مصنوعی است و می‌تواند در رزولوشن 1080p با نرخ 30 یا 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. دوربین سلفی آنر 9 ایکس نیز 16 مگاپیکسلی با مکانیزم پاپ آپ است که از دیافراگم f/2.2 و قابلیت فیلمبرداری 1080p با نرخ 60 فریم بر ثانیه سود می‌برد.

اما چگونه می‌توانیم بهترین تصاویر را با دوربین آنر 9 ایکس بگیریم؟ در ادامه، ویدیویی را در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم تا نکاتی درباره عکاسی با آنر 9X را به شما آموزش دهیم و همچنین نگاهی به قابلیت‌ها و ویژگی‌های دوربین این گوشی میان رده جدید می‌اندازیم.

ویدیوی آموزش عکاسی با دوربین آنر 9 ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ممنون از تولید محتوی تون که با کیفیت بالاس

  2. ب نظرم سر حالت alبهترین عکس ها ثبت میشه