نشان پرداخت

نشان پرداخت چیست و چگونه پول نقد و کارت های بانکی را از دور خارج می‌کند؟

نشان پرداخت سرویسی بسیار کارآمد و مدرن برای انجام تراکنش های بانکی است که شما را از استفاده کارت های بانکی و پول نقد بی‌نیاز می‌کند. در ادامه ویدیوی معرفی این سرویس جدید را تماشا خواهید کرد.

عصر دیجیتال و ابزارهای نوین این عصر، امکاناتی را برای ما فراهم کرده که بسیاری از مشکلات در زمینه های مختلف را به راحتی پشت سر بگذاریم. تکنولوژی در تمام سطوح زندگی بشر وارد شده و هر روز شاهد ابزارها و خدمات جدیدی هستیم که به واسطه تکنولوژی زندگی را برای ما آسان‌تر می‌کند.

یکی از دغدغه های همیشگی مردم در انجام انواع تراکنش های مالی، استفاده از کارت های بانکی و بد تر از آن، پول نقد است؛ روش هایی که هرکدام مشکلات خاص خود را داشته و دردسرهای زیادی برای ما در کارهای روزمره درست می‌کند. اما اکنون تکنولوژی یکبار دیگر به کمک ما آمده تا این مشکلات را برطرف کند، بله نشان پرداخت دقیقا همان راهکار نوینی است که برای از دور خارج کردن کارت های بانکی و پول نقد به میدان آمده است.

نشان پرداخت چیست؟

نشان پرداخت

سرویس نشان پرداخت امکانی فراهم کرده که شما بدون نیاز به کارت های بانکی یا پول نقد، تمام پرداخت‌های خود را به سادگی و سهولت انجام دهید. از پرداخت هزینه تاکسی گرفته تا پرداخت انواع قبوض و خریدهای منزل.

نشان پرداخت

نشان پرداخت در واقع سرویسی برای انجام تمام پرداخت ها به وسیله یک کد تصویری (کیو آر – QR) یا کد عددی است که توسط شرکت آسان پرداخت با همکاری بانک ملی ایران توسعه داده شده. برای استفاده از نشان پرداخت تنها باید آخرین نسخه از اپلیکیشن آپ را دانلود کرده، کد تصویری را اسکن یا کد عددی نشان پرداخت را وارد کنید و براحتی با استفاده از اطلاعات کارت بانکی یا کیف پول‌، پرداخت خود را انجام دهید. در این روش با اشترک‌گذاری لینک نشان‌پرداخت خود از طریق پیامک یا اپلیکیشن‌های ارتباطی دیگر نیز می‌توانید از دیگران پول دریافت کنید.

برای آشنایی بیشتر با این سرویس کاربردی، از شما دعوت می‌کنیم ویدیوی زیر که در استودیوی گجت نیوز برای معرفی نشان پرداخت تهیه شده است را تماشا کنید.

ویدیوی معرفی سرویس نشان پرداخت