گوشی ال جی وی 60 5 جی

مشخصات کلیدی گوشی ال جی وی 60 5 جی در سایت گیک‌بنچ رویت شد

مشخصات کلیدی گوشی ال جی وی 60 5 جی (LG V60 5G) در سایت بنچمارک‌گیری GeekBench رویت شد. در ادامه می‌توانید با چیپست، ظرفیت باتری و دیگر خصوصیات این گوشی آشنا شوید.

گوشی ال جی وی 60 5 جی قرار بود در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا (که لغو شد) معرفی شود. حال این گوشی در سایت بنچمارک‌گیری گیج‌بنچ رویت شده است. پایگاه داده‌های این سایت اشاره‌ای به نام این محصول نکرده است، اما یک گوشی ال جی با شماره مدل LM-V600N در این سایت رویت شده که واضح است مربطو به گوشی LG V60 5G است. نسخه‌ی قبلی این گوشی، ال جی وی 50 5 جی دارای شماره مدل LM-V500N است.

گوشی ال جی وی 60 5 جی

بر اساس اطلاعات سایت گیک‌بنچ، وی 60 تینکیو 5 جی اندروید 10 را اجرا کرده و 8 گیگابایت رم دارد. برای مادربرد این محصول نیز از کدنام “kona” استفاده شده که متعلق به اسنپدراگون 865 شرکت کوالکام است. سایت گیک‌بنچ هیچ اشاره‌ای به دیگر جزئیات سخت افزاری این محصول نکرده است، اما تصاویری که اوایل این ماه به بیرون درز کرده بود، نشانگر یک نمایشگر با ناچ قطره‌ای، دوربین چهارگانه‌ی پشتی و یک باتری 5.000 میلی‌آمپر ساعتی بودند. در اینجا همچنین یک جک 3.5 میلی متری هدفون و یک درگاه USB تایپ C نیز وجود دارد.

گوشی ال جی وی 60 5 جی

ال جی هنوز هیچ اشاره‌ای به گوشی V60 ThinQ 5G نکرده است، اما از آنجایی که نسل گذشته‌ی آن در فوریه‌ی سال گذشته معرفی شد، این محصول نیز می‌تواند در همین زمان مشابه معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*