گوشی ریلمی سی 3

نسخه جدید گوشی ریلمی سی 3 با دوربین سه‌‌گانه و حسگر اثر انگشت معرفی شد

شرکت ریلمی نسخه جدیدی از گوشی پایین رده ریلمی سی 3 (Realme C3) را معرفی کرده که مجهز به دوربین سه‌گانه و حسگر اثر انگشت است. در ادامه با مشخصات این گوشی بیشتر آشنا می‌شویم.

در اوایل ماه جاری، برند ریلمی از گوشی هوشمند رده پایین جدیدی با نام ریلمی سی 3 رونمایی کرد که هم‌ اکنون در بازار هند عرضه می‌شود. اکنون این شرکت نسخه جدیدی از این گوشی را معرفی کرده که مجهز به یک دوربین اضافی در قسمت پشتی دستگاه است.

ریلمی C3

مشخصات نسخه جدید گوشی ریلمی سی 3

نسخه هندی ریلمی سی 3 دارای یک دوربین دوگانه در قسمت پشتی است که از یک حسگر اصلی 12 مگاپیکسلی و یک حسگر 2 مگاپیکسلی برای سنجش عمق تشکیل شده است. ورژن جدید Realme C3 همین ویژگی‌ها را دارد، اما دارای یک حسگر 2 مگاپیکسل ماکرو نیز می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد عکس‌های کلوزآپ از سوژه‌های با فاصله نزدیک تا 4 سانتی‌متر ثبت کنید.

تفاوت دیگر بین نسخه هندی و مدل جدید این است که نسخه جدید سی 3 مجهز به حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی دستگاه است که ریلمی ادعا می‌کند می‌تواند در عرضه 0.27 ثانیه عمل قفل‌گشایی را انجام دهد.

گوشی ریلمی سی 3

گوشی ریلمی سی 3 دارای سه نوع پیکربندی حافظه است و در مدل‌های با رم 2 و حافظه داخلی 32 گیگابایت، رم 3 و حافظه 32 گیگابایت و رم 4 / حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین امکان افزایش حافظه ذخیره‌سازی از طریق درگاه کارت حافظه جانبی microSD تا ظرفیت 256 گیگابایت وجود دارد.

مشخصات دیگر گوشی هوشمند رده پایین ریلمی شامل تراشه Helio G70، سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری اختصاصی ریلمی و صفحه نمایش 6.5 اینچ با وضوح اچ دی پلاس است. قسمت بالای نمایشگر دارای بریدگی است که میزبان دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. وظیفه تأمین انرژی دستگاه به عهده یک باتری بزرگ 5,000 میلی‌آمپری است که از قابلیت شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

ورژن جدید این گوشی نیز مانند نسخه دارای دو دوربین، در دو رنگ قرمز و آبی عرضه می‌شود. قیمت مدل با رم 3 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی معادل 130 دلار است و از 20 فوریه فروش آن در تایلند آغاز خواهد شد. نسخه جدید گوشی Realme C3 برای بازار اندونزی نیز معرفی خواهد شد. رویداد معرفی و عرضه این گوشی از ساعت 3 بعد از ظهر به وقت محلی شروع خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*