هواوی پی 40

هواوی پی 40 و پی 40 پرو با مودم 5G دو حالته در TENNA مشاهده شدند

انتظار نمی‌رود که پرچمداران جدید هواوی تا قبل از پایان ماه مارس معرفی شوند، اما به تازگی هواوی پی 40 (Huawei P40) و پی 40 پرو (Huawei P40 Pro) در فهرست آژانس صدور گواهینامه TENNA مشاهده شده‌اند.

با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی پرچمداران جدید هواوی، بدیهی است که شاهد انتشار شایعات و اطلاعات جدیدتر و بیشتری خواهیم بود. اکنون در تازه‌ترین اطلاعات منتشرشده، هواوی P40 و P40 Pro در فهرست TENNA نمایان شده‌اند. هواوی پی 40 با دو شماره مدل ANA-AN00 و ANA-TN00 مشاهده شده است و هواوی پی 40 پرو دارای شماره مدل‌های ELS-AN00 و ELS-TN00 است. این‌ها احتمالا نسخه‌های گلوبال و چینی پرچمداران جدید هواوی هستند. تنها اطلاعات مفید موجود این است که هر چهار دستگاه از شبکه 5G دو حالته پشتیبانی کرده و مجهز به اسلات سیم‌کارت دوتایی و سیستم عامل اندروید هستند.

ما همچنین انتظار معرفی نسخه پریمیوم را نیز داریم که مجهز به دوربین پنج‌گانه از جمله لنز تله فوتو پریسکوپی با فاصله کانونی 240 میلی‌متر برای زوم اپتیکال 10 برابری خواهد بود. بر اساس شایعات، مدل پی 40 مجهز به چهار دوربین خواهد بود که از یک حسگر اصلی 52 مگاپیکسلی، یک حسگر سینمایی 40 مگاپیکسلی و یک ماژول تله فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری بهره می‌برد.

هواوی پی 40 پرو

از طرف دیگر، پیش‌بینی می‌شود که مدل پرو با نمایشگر بدون ناچ و دارای خمیدگی در هر چهار جهت معرفی شود. حتی بر اساس تصویری که ماه گذشته از مدل پی 40 پرو منتشر شده بود، یک بریدگی در گوشه بالا سمت چپ دستگاه دیده می‌شد که میزبان دوربین سلفی دوتایی دستگاه است. هنوز زمان زیادی برای انتشار شایعات و اطلاعات بیشتر در مورد پرچمداران آینده هواوی وجود دارد و در صورت انتشار اطلاعات جدیدتر، شما کاربران عزیز گجت نیوز را در جریان قرار خواهیم داد.