ویدیوی هندزآن آیفون 9

ویدیوی هندزآن آیفون 9 (iPhone SE 2) ظاهر قدیمی این گوشی را نشان می‌دهد

یک ویدیوی هندزآن منتشر شده که منتسب به آیفون 9 یا همان iPhone SE 2 است. اگر طراحی دستگاه واقعا این‌چنین باشد، آیفون اقتصادی اپل ظاهری قدیمی خواهد داشت.

پیش‌تر رندرهایی را از آیفون 9 دیده بودیم که طراحی آن را مشابه آیفون 5 اس جلوه می‌دادند؛ اما دستگاه قابل مشاهده در این ویدیوی هندزآن بیشتر به آیفون 4 شباهت دارد. وجود تک دوربین در پنل پشتی و حاشیه‌های عریض در بالا و پایین صفحه نمایش، یادآور موبایل‌های یک دهه قبل است. البته با وجود طراحی قدیمی، ظاهرا جک 3.5 میلی‌متری هدفون در این گوشی هوشمند جایی ندارد.

ویژگی برجسته آیفون 9 ، قدرت گرفتن از تراشه A13 اپل خواهد بود که آن را قادر می‌سازد حتی با پرچمداران 2020 اندرویدی نیز رقابت کند. سایز صفحه نمایش آن هم باید 4.7 اینچ باشد؛ یعنی کمی بزرگ‌تر از آیفون SE اورجینال 4 اینچی. البته با وجود حاشیه‌های عریض، باز هم طبق استانداردهای امروزی یک گوشی کامپکت محسوب می‌شود.

پیش‌تر انتظار می‌رفت در نیمه ماه مارس شاهد رونمایی اپل از آیفون ۹ یا آیفون اس ای ۲ باشیم. اما به علت تاثیری که شیوع کروناویروس در روند کاری کمپانی‌ها گذاشت؛ حالا تاخیر حدودا دو هفته‌ای و برگزاری مراسم رونمایی در اواخر مارس (اواسط فروردین) محتمل‌تر است.

ویدیوی هندزآن آیفون 9 اپل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*