پاگانی هوایرا ایمولا

پاگانی هوایرا ایمولا معرفی شد؛ آشنایی با قدرتمندترین مدل پاگانی

پاگانی هوایرا ایمولا به عنوان قدرتمندترین مدل پاگانی معرفی شد. این خودرو فقط در تعداد محدود 5 دستگاه تولید خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Pagani Huayra Imola آشنا می‌شویم.

شرکت ایتالیایی پاگانی از مدل ویژه هوایرا ایمولا پرده برداشت که قرار است فقط در تعداد 5 دستگاه به تولید برسد و تمامی این مدل‌ها از قبل به فروش رسیده است. برای انتخاب نام این خودرو از پیست مسابقه‌ای معروف ایمولا در ایتالیا الگو گرفته شده و باید این مدل را خشن‌ترین مدل هوایرا دانست.

مشخصات پاگانی هوایرا ایمولا

پاگانی هوایرا ایمولا

این خودرو از یک موتور 6 لیتری 12 سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 827 اسب بخار و گشتاور 1100 نیوتن‌متر تولید کند. قدرت تولید شده از موتور به کمک گیربکس 7 دنده اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این مدل از هوایرا نسبت به مدل هوایرا BC رودستر از 36 اسب بخار قدرت و گشتاور 50 نیوتن‌متر بیشتری بهره می‌برد. از این رو باید ایمولا را قدرتمندترین مدل پاگانی دانست. علاوه بر موتور قدرتمند، برای این خودرو کیت بدنه آیرودینامیکی جدیدی در نظر گرفته شده است که از داون فورس بیشتری بهره می‌برد.

پاگانی هوایرا ایمولا

طراحان در بخش عقب یک باله بزرگ‌تر و یک دیفیوزر عریض در نظر گرفته‌اند که باعث می‌شود پایداری خودرو افزایش پیدا کند. در بخش جلو نیز شاهد ورودی‌های بیشتری هستیم و روی سقف نیز همانند زوندا یک یک اسکوپ هوا تعبیه شده است که با این تغییرات وزن این خودرو به 1246 کیلوگرم رسید.

پاگانی هوایرا ایمولا

در خصوص قیمت این خودرو نیز تا به امروز اطلاعاتی منتشر نشده است، اما با توجه به اینکه مدل BC رودستر حدود 2.5 میلیون دلار قیمت دارد، می‌بایست برای مدل ایمولا قیمت بیشتری را در نظر بگیریم. گفتنی است شرکت پاگانی فقط 40 مدل از BC رودستر را به تولید رسانده است. همچنین برخی پیش‌بینی می‌کنند قیمت خودرو ایمولا به حدود 3.5 میلیون دلار برسد.

تصاویر پاگانی هوایرا ایمولا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*