ویروس کرونا در سامسونگ

ویروس کرونا به کارخانه سامسونگ هم رسید!

سامسونگ یکی از واحدهای تولیدی خود را در کره‌جنوبی به علت شناسایی یک مورد ابتلای قطعی به ویروس کرونا (Coronavirus)، موقتا تعطیل کرد.

با شیوع ویروس کرونا از حدود دو ماه قبل، بسیاری از تولیدکنندگان موبایل در تولید و عرضه محصولات خود دچار مشکل شدند. البته این بحران سلامت عمومی، روی فعالیت‌های تجاری سامسونگ تاثیر چندانی نگذاشته بود؛ تا اینکه روز یکشنبه هفته جاری، ابتلای یکی از کارکنان کمپانی به کروناویروس جدید، باعث تعطیلی آن واحد تولیدی شد.

محل کار فرد آلوده به ویروس کرونا کارخانه‌ای در شهر Gumi است.

کارخانه مورد بحث در شهر گومی واقع شده؛ یعنی نزدیک به کانون اصلی شیوع کروناویروس در کره جنوبی که شهر دائگو با 433 مورد ابتلای ثبت‌شده است. البته در این کارخانه، فقط بخش اندکی از محصولات رده بالای سامسونگ تولید می‌شود؛ به طور خاص، نسخه‌هایی از گلکسی زد فلیپ و گلکسی فولد که قابل عرضه در بازار داخلی آن کشور هستند.

به هر حال با رسیدن کرونا ویروس، تصمیم بر آن شد که این مجموعه تا صبح دوشنبه تعطیل شود؛ اما بخشی که فرد مبتلا در آن کار می‌کرد، تا روز سه‌شنبه (6 اسفند) بسته خواهد بود. سایر کارکنانی که با فرد آلوده در تماس بودند، خود را قرنطینه کرده‌اند و تحت آزمایش نیز قرار خواهند گرفت.

در همین راستا، سامسونگ اعلام کرد که روند تولید محصولاتش در سایر کارخانه‌ها، دچار اختلال نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*