هواوی AppGallery

هواوی AppGallery ؛ فروشگاه اپلیکیشن هواوی برای جایگزینی با پلی استور گوگل

فروشگاه اپلیکیشن‌های موبایلی هواوی AppGallery معرفی شد. هواوی این فروشگاه را برای جایگزینی با پلی استور گوگل و مقابله با تحریم‌های این شرکت توسعه بخشیده است.

AppGallery مکانی برای پیدا کردن اپلیکیشن‌ها و بازی‌های محبوب بعدی شماست. از محتوای انحصاری لذت ببرید و جوایز رایگان، رویدادهای درون بازی ویژه، مسابقات و غیره را در اختیار بگیرید. این فروشگاه جدیدترین عناوین را برای دانلود به شما معرفی می‌کند و محبوب‌ترین بازی‌های جدید را در اختیار شما قرار می‌دهد و برای اجرای سریع‌تر و روان‌تر روی گوشی‌های هواوی و آنر بهینه شده است.

پلتفرم رسمی ارائه‌ی اپلیکیشن‌های هواوی، جایگزینی جدید برای کاربران پلی استور گوگل است. هواوی AppGallery اکنون با فعالیت در بیش از 170 کشور و 400 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان، به سومین فروشگاه جهانی اپلیکیشن‌ها تبدیل شده است و می‌تواند برنامه‌ها و خدمات اصلی را پوشش دهد.

هواوی AppGallery

ریچارد یو، مدیرعامل گروه محصولات تجاری هواوی در این ارتباط می‌گوید:

ما از حریم خصوصی کاربران حافظت خواهیم کرد و امنیت سایبری را به عنوان اولویت‌های اصلی کلیه فعالیت های تجاری خود قرار داده‌ایم و آن‌ها را به طور کامل در تمام محصولاتمان پیاده‌سازی می‌کنیم. ما همچنین دقیق‌ترین راه‌کارهای امنیتی اینترنتی و سایبری را در AppGallery استفاده کرده‌ایم.

هواوی صدها میلیون کاربر در سراسر جهان دارد که پایه و اساس محکمی برای توسعه‌ی اکوسیستم این شرکت است. همراه با هسته‌ی سرویس‌های موبایلی هواوی (HMS Core)، که ظرفیت نرم افزارها و سخت افزارهای مختلف این شرکت را در معرض استفاده قرار می‌دهد، این شرکت چینی سعی دارد تا بهترین و مبتکرانه‌ترین تجربه کاربری را برای مشتریان خود فراهم کند.

اپلیکیشن‌هایی که از طریق فروشگاه هواوی AppGallery دانلود می‌شوند، برای استفاده در دستگاه‌های هواوی بهینه شده‌اند و قابلیت‌های باورنکردنی را به ارمغان می‌آورند. کلید فعال‌سازی این ویژگی Huawei HiAI،‌ یک پلتفرم هوش مصنوعی برای دستگاه‌های هوشمند است که منابع نرم افزاری و سخت افزاری را از دستگاه‌های مختلف جمع‌آوری می‌کند و تعامل متقابل بین آن‌ها را تسهیل می‌کند.