ماموریت غیرممکن 7

ساخت فیلم ماموریت غیرممکن 7 (Mission: Impossible 7) به خاطر شیوع کرونا فعلا متوقف شد

مراحل فیلم‌برداری فیلم ماموریت غیرممکن 7 در ونیز ایتالیا به دنبال گسترش کرونا در این کشور فعلا به طور کامل متوقف شد.

تام کروز و تیم ساخت ماموریت عیرممکن 7 باید با موانع پیش‌بینی نشده‌ای در مسیر ساخت این فیلم دست و پنجه نرم کنند. براساس اخبار منتشر شده، به منظور حفظ سلامت مجموعه تولید فیلم Mission: Impossible 7 و جلوگیری از ابتلای آن‌ها به کرونا، فیلم‌برداری بخش‌هایی از این اثر که در ایتالیا رقم می‌خورد فعلا متوقف شده است و حداقل تا سه هفته دیگر از سر گرفته نمی‌شود. با توجه به گزارش Entertainment Weekly، پارمونت پیکچر برای تولید این اثر «تعییر برنامه» خواهد داشت.

پارمونت پیکچر در متن بیانه خود آورده است:

برای حفظ سلامت و رفاه حال بازیگران، افراد تیم تولید و مثمر ثمر بودن تلاش‌های دولت برای جلوگیری از شکل گرفتن تجمعات مردمی و گسترش کرونا، در برنامه‌های خود تغییر ایجاد کردیم و نخستین تغییر، تعویق سه هفته‌ای فیلم‌برداری Mission: Impossible 7 در ونیز است.

طی این وقفه سه هفته‌ای تیم تولید می‌توانند به خانه بازگردند تا از نگرانی‌های احتمالی آن‌ها برای سلامت عزیزانشان کاسته شود. تیم سازننده این اثر برای انجام اقدامات بهداشتی و نظارتی در کنار دولت ایتالیا خواهد بود.

فیلم Mission: Impossible 7 برای اکران در 23 جولای 2021 (1 مرداد 1400) برنامه‌ریزی شده است، اما در صورت کنترل نشدن کرونا طی ماه جاری و ایجاد وقفه دوباره در تولید فیلم مشخص نیست آیا پارمونت پیکچر می‌تواند ماموریت غیرممکن جدید را به تابستان 2021 برساند یا نه.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*