سهمیه بنزین نوروزی

60 لیتر سهمیه بنزین نوروزی به کارت‌های سوخت اختصاص پیدا می‌کند

نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه اعلام کرد طبق مصوبه این کمیسیون قرار است 60 لیتر سهمیه بنزین نوروزی به کارت‌های سوخت اختصاص پیدا کند.

اخیرا وزیر نفت از احتمال اختصاص بنزین سهمیه‌ای به کارت‌های سوخت مالکان برای ایام نوروز خبر داد. البته بیژن زنگنه اعلام کرده بود اگر این سهمیه به کارت سوخت خودرو اختصاص پیدا کند، این مبلغ بنزین سهمیه‌ای از درآمدهای طرح یارانه معیشتی کسر خواهد شد و به همین دلیل احتمال دارد با این طرح مخالفت شود، اما اکنون نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه بدون عنوان توضیحات تکمیلی اعلام کرد 60 لیتر بنزین سهمیه نوروزی به کارت‌های سوخت مالکان وسایل نقلیه تخصیص پیدا می‌کند.

60 لیتر سهمیه بنزین نوروزی در کارت سوخت

علی‌اصغر یوسف‌نژاد، نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه اعلام کرد بر اساس جلسه اخیر کمیسیون تلفیق بودجه قرار است برای تعطیلات نوروز 60 لیتر بنزین به سهمیه کارت های سوخت اضافه شود. وی افزود در این جلسه اصلاحات این طرح مورد بررسی و به تصویب رسیده است. همچنین خدابخشی، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 در این خصوص عنوان کرد سهمیه سوخت نوروزی مالکان وسایل نقلیه تا 3 ماه بعد از آن در کارت های سوخت باقی می‌ماند و قابل استفاده است.