ال جی وی 60 تینکیو 5G با نمایشگر دوگانه جدید معرفی شد

ال جی وی 60 تینکیو 5G پرچمدار جدید این شرکت کره‌ای است. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های LG V60 ThinQ 5G قدرت گرفتن از اسنپدراگون 865، نمایشگر دوگانه جدید و باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی محسوب می‌شوند.

ال جی جدیدترین پرچمدارش از سری V را معرفی کرد. همانند دیگر گوشی‌های اندرویدی رده بالای سال 2020، ال جی وی 60 تینکیو 5G نیز از تراشه اسنپدراگون 865 قدرت گرفته و به لطف استفاده از مودم موبایل کوالکام ایکس 55، از نسل پنجم شبکه موبایل پشتیبانی می‌کند. این مودم، پشتیبانی از mmWave (با پهنای باند بالاتر) و پایین‌تر از 6 گیگاهرتز (با پوشش‌دهی بهتر) را فراهم می‌کند.

سنسور رنگی دوربین این گوشی 64 مگاپیکسلی بوده و یک نمایشگر دوگانه جدید برایش طراحی شده است. ظرفیت باتری در مقایسه با مدل‌های قبلی افزایش قابل توجهی داشته و به 5 هزار میلی‌آمپر ساعت رسیده است.

مشخصات فنی ال جی وی 60 تینکیو 5G

رزولوشن نمایشگر 6.8 اینچی گوشی فول اچ‌دی پلاس بوده و از پنل اولد استفاده می‌کند. نسبت ابعاد تصویر آن 20.5:9 است. در بالاترین لبه نمایشگر یک ناچ کوچک ایجاد شده و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی را در خود نگه می‌دارد. نمایشگر گوشی LG V60 ThinQ 5G با نسل پنجم شیشه‌های گوریلا گلس محافظت شده و اسکنر اثر انگشت زیر آن قرار دارد.

ال جی وی 60 تینکیو 5G

دوربین اصلی دوگانه بوده و یک سنسور ToF کمکی نیز در کنارش دیده می‌شود. سنسور رنگی 64 مگاپیکسلی بوده و اندازه آن 1/1.7 اینچ است. لنز این سنسور از تثبیت‌کنندگی نوری تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کند. سنسور دیگر دارای رزولوشن 13 مگاپیکسل بوده و لنزی با میدان دید 117 درجه روی آن قرار گرفته است. به لطف استفاده از تراشه اسنپدراگون 865 امکان فیلم برداری 8K مهیا است. حین استفاده از تنظیمات دستی، می‌توانید اچ دی آر 10 پلاس را نیز فعال کنید. چندی پیش، اولین ویدیوی 8K ضبط شده با تراشه اسنپدراگون 865 منتشر شد.

حافظه رم 8 گیگابایت بوده و 128 گیگابایت فضا برای ذخیره‌سازی داده وجود دارد. می‌توان این فضا را با استفاده از کارت حافظه جانبی افزایش داد. ال جی وی 60 تینکیو 5G از استاندارد IP68 و استاندارد نظامی MIL-STD 810G پشتیبانی کرده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

سیستم عامل گوشی اندروید 10 بوده و جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی ال جی، UX 9.0، روی آن سوار است. روی سمت چپ بدنه، کلیدی اختصاصی به منظور فراخوانی دستیار صوتی گوگل اسیستنت دیده می‌شود. در پیروی از پرچمداران اخیر شرکت ال جی، از اسپیکرهای استریوی 32 بیتی Quad DAC استفاده شده و چهار میکروفون وجود دارد.

باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی گوشی به لطف پشتیبانی تراشه اسنپدراگون 865 از استاندارد +Quick Charge 4 با سرعتی بالا شارژ می‌شود. امکان شارژ وایرلس گجت مهیا است. پشتیبانی از وای فای 6 در این گوشی لحاظ شده است.

با توجه به افزایش اندازه نمایشگر گوشی جدید سری V، نسخه جدیدی از نمایشگر ثانویه‌ای که این شرکت به عنوان یکی از لوازم جانبی پرچمداران اخیرش عرضه می‌کند، معرفی شد.

نمایشگر ثانویه مخصوص گوشی ال جی وی 60 تینکیو 5G دارای پنلی اولد با اندازه 6.8 اینچ و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است. لولای به کار رفته در آن 360 Freestop Hinge نام داشته و صفحه نمایش دوم را در حالت لپ تاپی یا خیمه‌ای نگه می‌دارد. پنل 2.1 اینچی مجزایی برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها روی آن قرار گرفته و از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن پشتیبانی می‌کند.

برخلاف نمایشگر ثانویه مشابهی که ال جی برای گوشی وی 50 عرضه کرد، این مدل فاقد باتری مجزا است و بعد از اتصال به بدنه گوشی از طریق یک رابط یو اس بی C از باتری ال جی وی 60 استفاده می‌کند.

گوشی ال جی وی 60 در رنگ سفید و آبی عرضه خواهد شد. قیمت و زمان عرضه به بازارهای سراسر دنیا هنوز مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*