رندر آیفون 9

عکس دیگری از آیفون 9 (iPhone SE 2) به بیرون درز کرد

عکس مخفیانه‌ای از آیفون 9 اپل (iPhone SE 2) گرفته شده است که تصویر روشن‌تری از طراحی پنل عقب این گوشی هوشمند به ما می‌دهد.

بسیاری از کاربران منتظر عرضه آیفون 9 هستند؛ چون قرار است دومین موبایل ارزان اپل پس از آیفون SE باشد. به همین دلیل، برخی از آن با نام آیفون اس ای 2 هم یاد می‌کنند. اما فارغ از نام محصول، انتظار می‌رود مشخصات ظاهری و باطنی دستگاه، تلفیقی از آیفون 8 و آیفون 11 باشد؛ چیزی که تا حدی در عکس زیر هم قابل رویت است.

عکس آیفون 9

گفته می‌شود آیفون 9 صفحه نمایش مشابهی با آیفون 8 اورجینال خواهد داشت؛ یعنی یک نمایشگر ال سی دی 4.7 اینچی با وضوح 1334 در 750 پیکسل. در این صورت، تراکم پیکسلی آن هم 326ppi خواهد بود که با گوشی 6.1 اینچی آیفون 11 برابری می‌کند.

اما یک تفاوت که در پشت گوشی به چشم می‌آید، محل حک شدن لوگوی اپل و انتقال آن به مرکز است. همچنین باید به وجود تک دوربین پشتی، پنل شیشه‌ای و فریم فلزی اشاره کنیم. برخی گزارش‌ها از رنگ‌بندی مشکی، سفید، سبز و قرمز آیفون ۹ هم خبر می‌دهند.

درباره مشخصات فنی، گفته می‌شود که این دستگاه از چیپ A13 اپل قدرت خواهد گرفت؛ همان تراشه‌ای که در خانواده آیفون 11 هم به کارگیری شد. همچنین 3 گیگ حافظه رم LPDDR4X و 64 یا 128 گیگ حافظه ذخیره‌سازی NAND Flash هم مورد انتظار است. گمانه‌زنی‌ها از قیمت پایه 400 دلاری برای این گوشی اقتصادی اپل حکایت دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فک کنم قیمتش خوب باشه
    تو این مدت هرچی آیفون زد همه 12و22… میلیون واقعا گرون بودن و هرکسی توان خریدشو نداره اما این گوشی برا علاقه مندا به آیفون خیلی خوب می‌تونه باشه

  2. چه احمقی این گوشی مدل 10 سال پیش رو می خره!

    باید گریست

    با سپاس

    • اسکل جان!
      اپل برای اینکه طرفداران طرح قدیمی رو رازی کنه بیان موبایلشونو بروز کنن،این محصول رو تولید کرده. فرض کن یه گوشی ۴۰۰ دلاری با مشخصات یه گوشی ۸۰۰ دلاری(xs و xs max) و حتی چیپست بهتر از اون تولید کرده کرده.گرچه دوربین تکی و نمایشگر کوچک تر داره ولی کاملا نیاز هارو براورده میکنه