قیمت پلی استیشن 5

انتشار اطلاعات جدید درباره قیمت پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس

اگرچه فعلا اطلاعات رسمی در مورد قیمت کنسول‌های نسل بعد در دسترس نیست، ولی اخیرا اطلاعات غیر رسمی جدیدی در مورد قیمت پلی استیشن 5 (Play Station 5) و ایکس باکس سری ایکس (Xbox Series X) در فضای وب منتشر شده است.

کنسول‌های بازی سونی و مایکروسافت مورد انتظارترین کنسول‌های بازی حال حاضر به شمار می‌روند. در حال حاضر، اطلاعات رسمی وجود ندارد و بنابراین، باید به اطلاعات منتشرشده از سوی منابع داخلی شرکت‌ها و توسعه‌ دهندگان اکتفا کنیم. اگرچه فعلا اطلاعات رسمی در رابطه با قیمت کنسول‌های نسل بعدی سونی و مایکروسافت منتشر نشده است، ولی ایده‌ای در مورد قیمت پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در ذهن داریم.

قیمت پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس

پلی استیشن 5

بر اساس گزارش‌های اخیر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بیش از 600 دلار قیمت خواهند داشت. این گران‌تر از چیزی است که افراد زیادی انتظارش را داشتند. به تازگی در انجمن بازی NeoGaf، کاربری ادعا کرده است که کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت را به طور خصوصی با کارکنان NeoGaf بررسی کرده‌اند. وی گفته است: «خبر من این است که هر دو شرکت سونی و مایکروسافت دو نسخه از کنسول‌های نسل بعد خود را وارد بازار خواهند کرد. مدل‌های دارای مشخصات متوسط به صورت همزمان عرضه می‌شوند و چرخه عمر 7 ساله خواهند داشت.»

به گفته برخی از توسعه‌دهندگان، عملکرد کلی این دو کنسول جدید قابل مقایسه است و برخی از بازی‌ها عملکرد غیر منتظره‌ای دارند. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید که بازی را با نرخ فریم 60 ادامه دهید، ولی نتیجه با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی 90 هرتز رفرش می‌شود.

سونی و مایکروسافت هر دو در مورد ظرفیت خام کنسول‌های نسل بعد خود صحبت کرده‌اند. سونی اعلام کرده است که کنسول PS5 بازی‌ها را تقریبا بدون نیاز به بارگذاری اجرا می‌کند، از وضوح 8K و فناوری رهگیری پرتو پشتیبانی می‌کند و مجهز به پردازنده رایزن است. کنسول سونی در شرایط مشابهی مانند یک رایانه ارزان قیمت قرار دارد که حدود 500 دلار نیز ارزان‌تر از دو برابر قیمت یک رایانه دسکتاپ است.

ایکس باکس سری ایکس

مایکروسافت روند تندتری را در رابطه با قیمت‌گذاری کنسول Xbox Series X در نظر گرفته است. سونی قیمت کنسول خود را تطبیق خواهد داد یا با قیمت پایین‌تر آن را به فروش می‌رساند. با این حال، شایان ذکر است که بسیاری از کنسول‌ها به قیمت تولید یا تنها با سود اندکی فروخته می‌شوند.

نظر شما در مورد جدیدترین حدس و گمان‌ها در رابطه با قیمت بیشتر از 600 دلاری کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس چیست؟ آیا حاضر هستید برای خرید این کنسول‌ها 600-800 دلار هزینه کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. هنوز به اون مرز حماقت نرسیدیم 800 دلار با این وضعیت دلار بدیم کنسول

  2. فکر نکنم مدل پرو زیر ۱۲ میلیون باشه. اگه اینقدر گرون باشه به هیچ عنوان نمی خرم.

  3. من فکر نمی کنم مدل پرو زیر ۱۲ میلیون باشه. اگه خیلی گرون باشه عمرا نمی خرم.

  4. نسخه معمولی 400 دلار و حرفه ای 500 دلاره . خود سونی گفته تمام هزینه هاش 450 دلاره و با توجه به اینکه با ضرر میفروشن احتمالا همین قیمت باشه