مشخصات فنی ردمی نوت 9 پرو

رندر و مشخصات فنی ردمی نوت 9 پرو لو رفت

مشخصات فنی ردمی نوت 9 پرو (Redmi Note 9 Pro) یک هفته مانده به عرضه گوشی فاش شد. این گوشی اقتصادی، دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های قابل توجهی است.

شرکت Redmi، زیر مجموعه شرکت شیائومی، در حال آماده‌سازی به منظور عرضه دو گوشی ردمی نوت 9 و نوت 9 پرو در کشور هند است. گوشی‌های شرکت ریلمی در بازار هند به عنوان دومین بازار بزرگ گوشی موبایل بعد از چین فروش خوبی را تجربه می‌کنند. انتظار داریم این فروش بعد از عرضه دو گوشی تازه معرفی شده ریلمی 6 و ریلمی 6 پرو افزایش پیدا کند. ردمی در تلاش است با رونمایی از Redmi Note 9 و Note 9 Pro بازار خوب این شرکت در هند را از دستش در بیاورد.

گوشی‌های برند ردمی جزو محبوب‌ترین میان‌رده‌ها نزد کاربران هندی محسوب می‌شوند. به همین دلیل می‌توان بازار خوبی را برای دو محصول جدید این شرکت پیش‌بینی کرد. یک هفته مانده به عرضه ردمی نوت 9 و نوت 9 پرو، وب سایت Pricebaba مشخصات فنی مدل Pro را لو داد.

بر اساس گفته‌های این وب سایت، گوشی نام برده در دو نسخه، یکی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی و دیگری مجهز به 6 گیگابایت و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی، عرضه خواهد شد. از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌شود. سه گزینه رنگ گجت آبی، مشکی و سفید هستند.

مشخصات فنی ردمی نوت 9 پرو

ویژگی‌ها و مشخصات فنی ردمی نوت 9 پرو

همه اطلاعات ما درباره این گوشی به گفته‌‌های وب سایت Pricebaba محدود نمی‌شود. بن گسکین، افشا کننده اخبار گجتی در توئیتر، چندی پیش رندری از ردمی نوت 9 پرو در اختیارمان قرار داد. چند روز قبل از آن، گوشی در گیک‌بنچ رویت و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شد.

بر اساس اطلاعات کسب شده از گیک‌بنچ، گوشی نام برده از یک تراشه مدیاتک مجهز به پردازنده‌ای 8 هسته‌ای با سرعت 1.8 گیگاهرتز استفاده می‌کند. این تراشه در نگاه اول، رقیب اسنپدراگون 720G که در ریلمی 6 پرو به کار رفته به نظر می‌رسد. نسخه‌ حضور یافته در بنچمارک گیک‌بنچ دارای 6 گیگابایت رم بود و از سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری MIUI 11 استفاده می‌کرد.

دوربین اصلی متشکل از چهار سنسور بوده و ماژول آن، مربعی و متقارن طراحی شده است. این سبک طراحی دوربین چندگانه پیشتر در تعدادی از گوشی‌های هوشمند ردمی تکرار شد. حفره‌ای در گوشه بالا و سمت چپ صفحه نمایش دیده شده و دوربین سلفی روی نمایشگر سوار است. با توجه به نبود اسکنر اثر انگشت روی پنل پشتی و از طرفی احتمال بسیار ضعیف قرارگیری آن زیر نمایشگر به خاطر تلاش شرکت برای عرضه یک گوشی اقتصادی در هند، این اسکنر مطمئنا روی کلید پاور قرار دارد.

مشخصات فنی ردمی نوت 9 پرو

چند روز پیش و بعد از طراحی رندر ردمی نوت 9 پرو توسط بن گسکین، عکس بالا منتسب به میان‌رده نام برده، فاش شد. وب سایت Techdroider مدعی صحت این عکس شد. سایر مشخصات فنی گوشی بر اساس اطلاعاتمان تا امروز را در ادامه لیست می‌کنیم:

  • نمایشگر 6.67 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس
  • یک تراشه میان‌رده ساخت شرکت مدیاتک یا اسنپدراگون 720G شرکت کوالکام
  • دوربین سلفی روی نمایشگر (با رزولوشن نامشخص)
  • دوربین چهارگانه با سنسور رنگی 64 مگاپیکسلی
  • اسکنر اثر انگشت قرار گرفته روی لبه کناری
  • باتری 4500 یا 5000 میلی‌آمپر ساعتی
  • سیستم عامل اندروید 10
  • درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری
  • پشتیبانی از شارژ سریع 27 واتی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. یاد پی 40 لایت افتادم …کپی کار

  2. عالی. حتماقیمتش هم ۴ تومن میشه. نات ۸ پرو که عالی بود. امیدوارم دوربین ۶۴ ش توتمام حالت ها باشه. خصوصا توفیلم برداری ودروبین سلفیش ۳۲ بشه❤️❤️

  3. به نظر من صفحه ش حتما باید سوپر امولد..و دوربینش هم باید از ۶۴ بیشتر باشه….اگه این دو ویژگی را توی این گوشی تغییر نداده باشن ارزش خرید ندارن…..همون redmi note 8pro بهتره

  4. قیافه اش که خوبه اگه سوپر آمولد باشه بهتره حالا تا ببینیم معرفی بشه تغییراتش چیه