اوپو فایند ایکس 2 پرو لامبورگینی ادیشن

گوشی اوپو فایند ایکس 2 پرو لامبورگینی ادیشن با قیمت سرسام‌آور معرفی شد

گوشی اوپو فایند ایکس 2 پرو لامبورگینی ادیشن (Oppo Find X2 Pro Lamborghini Edition) با برند لامبورگینی و بدنه‌ی فیبر کربن معرفی شد. اما قیمت این دیوایس نزدیک به 2 هزار دلار است!

همراه با گوشی معمولی فایند ایکس 2، کمپانی اوپو از مدل پرو این خانواده نیز رونمایی کرد. اما یک نسخه‌ی بسیار ویژه از این محصول به نام اوپو فایند ایکس 2 پرو لامبورگینی ادیشن نام دارد که با الهام گرفتن از اتومبیل اونتاتور SVJ رودستر (که فقط 800 نسخه از آن در جهان تولید شده است) طراحی شده است.

برخلاف نسخه‌ی لامبورگینی ادیشن گوشی سال گذشته‌ی فایند ایکس، هیچ تفاوتی در سخت افزار داخلی آن با دو گوشی دیگر این خانواده وجود ندارد. این یعنی خبری از شارژ سریع‌تر وجود ندارد (همان توان 65 وات در اختیار شما قرار می‌گیرد) و حتی پیکربندی حافظه نیز بدون تغییر مانده است (12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه). همراه با این گوشی،‌ یک قاب ویژه، ایربادهای بی‌سیم و یک شارژر مخصوص اتومبیل (شارژر SuperVOOC 2.0 و کابل USB) نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. همه‌چیز با برند لامبورگینی است و لوگوی آن را می‌توان روی همه‌ی تجهیزات دید.

اوپو فایند ایکس 2 پرو لامبورگینی ادیشن

قاب پشتی خود گوشی نیز جذاب است. بافت فیبرکربن واقعی، شبیه به آنچه در خودروی اونتاتور روی آن چشم‌نوازی می‌کند. اما همه‌ی این ویژگی‌های جذابی که در بالا خواندید، با هزینه‌ی کمی در اختیار شما قرار نمی‌گیرد. نسخه‌ی لامبورگینی ادیشن اوپو فایند X2 پرو در تعداد محدودی تولید خواهد شد و با قیمت 1900 دلار به فروش می‌رسد.